5 månaders hane säljes
Jag tog hand om Killer hastigt för att han skulle avlivats. Så jag tog han men kan tyvär inte ha kvar han :'( så nu letar han ett nytt hem.. Han söker en iller van person.. Han är mycke snäll.. Jag har inga papper på han o vet inte om någon vaccinatjon efter som att jag var tungen att ta hand om han hastigt.. Det är en långhistoria men hur som häls så söker han ett nytt hem
Finns i Alvesta uatnför växjö mot halmstad
Sälges för en symbolisk suma.
MVH Lina
mobil: 0763174866 kan nås dygnet runt på fredagar o Lördagar
Detta gör ont i hjärtat :'(
Synd att jag har så många nu, hade annars gärna tagit hand om honom. Han är lite lik min Miller som är ca 6 månader nu. Som Killer är Miller en tomte född stax innan Kristianstad i Önnestad. Skulle nog vara en fördel om du kunde få reda på genom dom som hade honom var han är född/köpt från början. För då kan man alltid själv försöka att få tag på den personen och höra om föräldrar och ev syskon osv.
Har hittat ett hem åt han nu ^^
Han ska till en iller i fokusare
Vilken tur han har att det har gått så fort att hitta ett hem. Önksar honom lycka till i sitt nya hem och att han får stanna där tills han blir gammal och grå.
hon hade inte redigt bestämt sig än
vem är det här inne?=)
Det är jag isåfall :) Har ju letat efter en tomte.
Funderar på att lägga ut kostnaderna för en försäkring och ett vetrinärbesök åt honom, som en julklapp till mig ungefär xD.
han är fort farande tillsalu
idag med? Hade du inte hittat någon?
skulle du inte ta honom meschmish?=)
Jo men hon ringde igår och frågade om jag hade bestämt mig än eller om hon kunde sälja honom till en annan. Då sa jag att hon kunde ta den andra för jag hade inte riktigt bestämt mig :P.

e lillen kvar ?
De är en som är intresserad och ska komma o kolla på han men vet inte redigt när.. vi håller på att diskutera pris.
Finns killen kvar??
Jag är rätt säker på att denna kille fått ett hem.
Paulina

han var äckligt söt

vad söt!:D<3<3

Då denna annons inte är aktuell längre så låser jag denna nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars