Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 193 ggr
ronja
0

godisugen!

Är så jäkla godissugen just nu.. skulle kunna döda för en stor påse jättekina puffar!!! är alldeles för långt för att gå till någon affär just nu… hmm.. måste nog ringa min sambo, å be snäällt att han köper då han är på väg hem.. varför blir man så godissugen när man ska försöka hålla igen!!? men idag är det ju lördag!! då får man väl fuska!??

Madde
0

Det är väl typiskt att man ska bli sugen på godis när man sagt att man ska sluta.

Jag slutade äta godis för några veckor sen.

Men nu har jag gått ner 2 kg utöver 6 kg så nu känner jag att jag kan Unna mig godis på helgerna.

Så nu har jag lyckats hålla mig till det än så länge.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

åååh varör läste jag denna tråd : o åååh måste ha nått sött nu… kanske en iller;) åååh torr humor.

LeeLoo
0

Vi hade precis en diskussion här hemma om vi ska åka o köpa godis eller inteRäcka ut tungan

ronja
0

kan ni inte slänga hit en påse oxå!? Oskyldig

LeeLoo
0

#4 hehe

ska prata med min sambo som är helt inne i sitt dataspel WOW

holtz
0

#5 haha, har samma problem hemma..vi brukar vara så illa tvungna å bestämma när vi ska gå å handla utefter när han inte spelar…:S

Theres
0

jag har godis i mitt kylskåp :P plopp och daim :P gott ett tag, sen känner jag för något nyttigt, kollar för mycket på "du blir vad du äter" är alltid sugen på nyttigt men hittar aldrig något, så då tar jag godis :P tur jag har bra ämnesomsättning :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ja här har då godispåsen kommit fram. En salig blandning av sega nappar, wienegummin, salta rullar, sura nappar, choklad och ja lite dajm. ;-)
Gott, gottigott gott.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#8 åh tyst jag blir galen ännu en timme innan macken stänger

#6 vad spelar han?

Faxlin
0

Min nya absoluta godisfavorit har nu åkt fram. Så nu tänker jag överge er ett tag och sätta mig framför tvn och smaska i mig Marabou Mjölkhoklad med dajm. ;-)
Den är sååå jäkla god. ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

#10, vi älskar den här hemma, är nästan lite sur över att det tog så lång tid för dem att komma på det :D

golf.ifokus.se

holtz
0

#9 han spelar oftast wow..men just i denna stund spelar han bf2 mot våra kompisar i kungälv ;)

Faxlin
0

#11: Kan hålla med om det. Och något annat som gör mig sur är att det är oerhört svårt att få tag på den numera. Det är ju nästan alltid tomt på de hyllorna ju. *morrar* Men nu ska jag i alla fall njuta av en stor sådan. ;-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#12 vilken server spelar han wow på?

Theres
0

#12 Barn och Fritid 2 ? :P

#13 vi hade köpt hem 3 stycken, men de är slut :(

golf.ifokus.se

holtz
0

#14 genjuros, boulderfist & kazzak ;)

Madde
0

Jag köpte remmar på örebromässan. =)) mm va gott.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LeeLoo
0

#16 aha men då var det inte samma.. det var ju synd kanske, hade varit lite lustigt annars tycker jag. Han spelar just nu på bloodscalp.

Men nu kära vänner bär det av till macken!!

#8 jag ska köpa liknande godisar som du har åsa, du verkar gilla ungefär samma godisar som jag gör

ronja
0

*avundsjuk* nåja.. jag får gå och lägga mig istället.. får väl köpa imorgon Räcka ut tungan …söndagsgodis! har nog tuggat i mig ett halvt paket tuggummi nu..hihi.. god natt alla!

Theres
0

mitt bästa godistips är att knapra på okokta makaroner :P

golf.ifokus.se

Roxanne
0

#5+ #6 och det ända killarna snackar om i skolan är WOW orka de lix :P

holtz
0

#21 haha, ja vet..killarna i min klass spelar samma spel som min sambo ;) helt sjukt!

[Falo]
0

För några dagar sedan då det dykt upp diskussion om vad iller/kattfoder innehåller så slog mig en tanke. Jag ger mina djur mat som jag själv alldrig skulle kunna tänka mig att äta. Nu kom jag att tänka på det igen och smakade faktiskt på Purina pro plan kitten. Det var inte alls äcklig smak som jag hade föreställt mig men det är inget jag direkt skulle fastna för heller……

holtz
0

de va en bra tanke..imonbitti ska ja smaka illermat! kan ju va bra att iaf smaka på den om man nu diskuterar den :P:P

Theres
0

på tal om smaka djurmat, paraffinolja, är det farligt för människor? eller kan man ta det om man får tillfällig förstoppning? :D haha

kanske kan ge det till nån på skämt bara för att se reaktionen :P

golf.ifokus.se

Roxanne
0

#22 galet illa… deras liv lix …:S

holtz
0

#26 lr du menar väl deras inte liv ;)

Roxanne
0

#27 ja jag menade det GeneradSkrattande HAHAHA

Thaijna
0

Haha min pojkvän sitter och spelar wow just nu :P
Brukar själv sitta och spela, men är inte lika beroende som han ;P
Fast mina kompisar tror att jag är det ^^

"Hej, jag heter Tina och är wow-missbrukare.
- Heeej Tiiina."

Roxanne
0

#29 haha tiina, vad har du att säga till ditt försvar? Räcka ut tungan

Thaijna
0

#30 Ehm… ehm.. min pojkvän tvingar mig! >< Haha ;P
Nej, men nu har jag faktiskt inte spelat på nästan en vecka ;D

holtz
0

Nån som är med på att starta en wowavväjningsklinik? Om vi tar betalt för de är vi snart miljonärer ;)

Roxanne
0

#31 okej det köper vi HAHAHAHAH

#32 får jag vara admin? :D ahhaha

holtz
0

absolut..ni kan göra jobbet medan ja kom på idén å får alla pengar :P:P ;)

Thaijna
0

Haha, då tänker jag lägga in min pojkvän ;D
Han sitter fortfarande och spelar. och pratar för sig själv.. eller egentligen med mig, men jag är inte så intresserad så jag lyssnar inte så noga ;P
"Om du vill att jag ska följa med ut med hunden så kan jag det, jag är snart klar… det handlar om 10-15 minuter… vi är bara 4 fast vi ska vara fem… här skulle du ha varit med… vi kan tillsammans om du loggar in… woaa, dö!.. jag är så jävla grym och gör sån jävla damage…" Haha, han verkar lite schizofren ibland ;D
och ibland frågar jag vem han pratar med, och då svarar han mig. Sen ibland säger han något och jag säger "va?" och då säger han "nej, jag pratade inte med dig.. jag pratade med min gubbe". Haha. :P

Faxlin
0

haha, ni verkar inte sluga någon av er. Tror att det är farligare att vara wow beroende än iFokus beroende i alla fall. Eller kanske i alla fall.

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#34 hhhahahhahah no way ;)

#35 men guud, ni kan inte ha det lätt  HAHAHA SKOJA BARA :D

holtz
0

Skillnaden mellan mitt ifokusberoende å hans wowberoende är att denna sida iaf speglar verkligheten!!! (och inte trollgubbar och fantasibyar) och att jag faktiskt KAN gå till willys en halvtimme utan att nån gubbe dör (även om det kan vara jättesvårt att slita sig) ;)

Faxlin
0

haha, nej tänk vad hemskt om någon dg av att vi försvann en stund ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

men ni, någon KAN dö ifall ni försvinner en stud.

en knäpp teori:

en illerägare sitter ensam hemma, har ingen mobil, är långt ifrån någon annan /bor typ på landet) har ingen bil hemma, telefonen har gått sönder, det enda som funkar är datorn, något händer med en iller och hon måste ha svar, den enda som kan svara på detta är åsa eller holtz, men de är inte här…så illern dör :O

HAHA :D

golf.ifokus.se

holtz
0

Shh…sänk din fantasi lite :P:P För varje grupp, regel lr va de nu är..så finns de undantag…vilket de självklart är i ett sånt läge:P

Roxanne
0

#38 fan va ääägd skrivet :D:D:D:D

Nettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan jag lägga till min make och min son till WOW-nörd-listan?
Maken pratar inte för sig själv (ännu) men jag fruktar det värsta. Sonen kan ha konstiga ljud för sig själv men jag skulle inte påstå att han pratar med sina figurer.

Droppen är ju när de 2 töntarna försöker få mig intresserad genom att berätta vilken level de är på och vilken epic´s de har. Jag brukar gäspa lite demonstrativt och börja prata om broderier och stickning.
Men de verkar inte förstå riktigt. Det har gått så långt att jag köpt mig en knapp ifrån knapp.nu som säger vad jag tycker. Bifogar bild så ni förstår hur hemskt det är.

holtz
0

haha, våga vägra wow heter typ hälften av alla ja känner på sina msn… hör inte så många konstiga ljud…mest f*n lr jä**lar när han dör…men ja vet att pojkvännens brorsa slagit sönder ett tangentbord samt en musmatta i glas under wowspelandet ;)

LeeLoo
0

#44 Jo känner igen det där med f*n och den fina ramsan som följer när gubben dör.Räcka ut tungan

Men jag tycker oxå det var roligt (var helt inne förrut) så jag kan inte klandra honom, fast det.. hm.. är lite irriterande ibland.

Roxanne
0

#43 hahaahahah vad rolig du är :D:D:D HAHAHAHAHAHA börja prata om illrar ist :D:D:d haha skoja ju bara :)

#44 haha stackarns dej, hahaha (A)(A)

#45 hahahahaha tagen på bargärning HAHA fast det.. hm.. är lite irriterande ibland.

Roxanne
0

HAHAHAHAHAH VÖÄÄÄRLDENS GALLSKRIK FRÅN MARTIN NYSS…

ahahahahah fan va skojjj…. pappa har träffat en tjej som har 3 söner… och alla dom har rummen här uppe… ena är 10 andra 14 och tredje 19 men 19 åringen raffa e på kryssning nu (A) så jag sitter vid hans nya laptop :d phett cool :d aja btw: marcus (14) dödade han nyss ahahahahahahahah :D:D spelat heter MU nått :S aja de va lite kul faktiskt :P

Denna kommentar har tagits bort.