OT. Säng till salu
Tänkte bara kolla om någon var intresserad av att köpa en säng, jag, sambon o Maxen ska nämligen snart flytta o jag vill bli av med en säng som jag ahr köpt på IKEA. Har bara sovit i den några nätter, för sen flyttade jag ihop med sambon.
Som ni ser har den galler på sidorna, så man kan göra mysigt till illrarna i den (går o fästa saker om man är lite fiffig :P)
Någon som är intresserad?
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10073977 här är länken klickbar =)
Paulina

Klart snygg säng. Hoppas du hittar en köpare. Jag sätter dock ett OT framför så folk ser att det inte är en illersäng du säljer :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Japp, tack så mkt! :)

Jag kan även tillägga att IKEA beskrev sängen som en dagsäng, och att man på dagen kan använda den till en soffa. :D
Vad tar du för sängen och var finns den? Mycket intresserad! 

Jag finns i Landskrona, och ska flytta till Malmö i april. Jag vet inte riktigt var som skulle vara enklast att hämta den om någon vill ha den, men enklast för mig vore nog i Landskrona. Så man slipper ta med den i flytten.
Killen avskyr den, så han vill bara bli av med den, men eftersom den är så gott som ny, så vill jag gärna få något för den (då jag är den som gillar den :P).
Men eftersom det kan kosta för dig/er som är intresserade, så kan vi säkert komma på något vettigt pris. Ska juh självklart bli billigare än hos IKEA, annars är det juh ingen vinst för er/din del :P
Men PM:a om ni är mer intresserade.
… Vi bor i stockholm, haha. Ganska långt ifrån.

Japp, antar att det inte är värt besväret?

Putt