Krånglar ifokus?
Är det bara mig som iller.ifokus krånglar för?
Det går segt och ibland försvinner alla inlägg i vänstra kolumnen.
Sara
Nej, det händer flera som det verkar. Det ska bero på att de håller på att lägga ut nya versioner av iFokus så det segar ner hela nätverket. Förhoppningsvis går det över snart =)
Paulina
Japp det börjar gå riktigt segt när det är en bit över 500 inloggade och det är inte ens lönt och försöka om det är över 600 inloggade. Får väl hoppas att det är som Aviendha säger att det beror på uppdateringar, men jag är inte helt övertygad för egen del. Får väl i så fall hoppas uppdateringarna gör det bättre.
Tack, så bra. Eller ja, att det inte händer bara mig alltså.
Orkar inte mer med datorstrul just nu.
Sara
Jo, det med uppdateringar är iaf det som de pratar om inne på siten för Medarbetare och sitevärdar. Jag tror dock att när det hela är klart kommer det bli jättebra, för det jag har sett har jag vart nöjd med =)
Haha, nej datastrul orkar man väl aldrig med Sara ;)
Paulina

Som Aviendha säger. Det hålelr på att läggas upp en ny version. Och det krånglar till en massa. Dock så är jag lite osäker på om det är hela svaret. För enligt grabbarna ska det bara vara några minuter då och då, och ajg har knas långa stunder åt gången. Men jaja vi hoppas detta blir bättre när den nya uppdaterade versionen kommer ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Håller tummarna för att det ska funka snart.
Det går bra på dagarna, men på kvällarna funkar det ibland inte alls.
I vilket fall som helst, så är det irriterande trögt och pm har också strulat.
Jag har också stora problem ibland med att komma in, ibland så går det inte inte att svara på inläggen.
Jag har mest stora problem på iller.ifokus medans andra sajter fungera som det ska. Så det kan verkligen inte stämma att det är allt. Måste vara mer.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#8, så är det för mig också! bara illerifokus som krånglar, alla andra sajter fungerar bra.
Ja jag upplever också sajten så ganska ofta!
Jag är helt övertygad att det har med kapaciteten på iFokus. Ju fler inloggade desto trögre går det. Om det sen är vassare hårdvara de behöver eller ett mer lättdrivet sajtprogram som behövs kan jag dock inte avgöra.
#6 På kvällarna är de oftast väldigt många inne så att det går trögt då stämmer helt med mitt antagande ovan.

Har hört att det ska vara något med iFokus servrar, och att det bara är något övergående

Nu har det fullständigt flippat ut! Allt ser helknasigt ut och är i jätteformat.
längst ner står det Fel på sidan!
Verkar som att det fungerar, men klart irriterande.

#13: Så hade jag det med. Stängde ner och startade upp ett par gånger så gav det sig. Men klart irriterande.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars