Framsteg
Milton har gjort lite framsteg nu efter allt fyande tycker jag. Han har varit väldigt biti de 2 senaste dagarna, mina händer ser nu tyvärr nästan likadana ut som Lottas.
Men idag! Idag har han bara bitit mig kanske 5 gånger, började blöda en gång på ryggen men annars mest smånaffs. Blir så stolt
Min bebis börjar nog fatta
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Härligt att ni kämpar på med honom! Sånt gör mig otroligt glad.

vilken vild iller :P melwin har aldrig bitit mig så jag har börjat blöda om man bortser från den allra första dagen, för då kände han mig ju inte :P han har inte ens bitit mig hårt sen dess, han bara naffsas :P
golf.ifokus.se
Jag har haft Milton en månad :) Börjat blöda en till gång idag nu, var kanske lite för glad, hihi. Men det går frammåt

jag lät melwin bita på min kompis istället :D
golf.ifokus.se

Jag vet vad du går igenom! Håll ut. Dom blir underbara sist och slutligen. Se bara på min lilla Malolo.
#5: Ja, hihi läste att du tycker Malolo blivit lite mesig nu! haha

Jo, hon är ingen riktig brud längre, utan en liten prinsessa. :)
nisse har heller aldrig bitit mig så det blöder. däremot hans systrar hade behövt munkorg….
fast idag är han nära utrotning här hemma… jag o maken kanske har sovit 2timmars pass och i sammanlagt 4 timmar…är jättetrött och snart ska jag på jobbintervju 3 mil bort.
vår säng är helt förstörd på den änden han brukar hoppa upp på. För han hoppar inte alla gånger utan nöjer sig med att klösa jättemkt..o alla här vet hur mkt skada snå illertassar kan göra på tyg.

Roligt att höra Tina att du börjar se resultat =) Synd att du inte hade honom när ni var här på träffen, att träffa och bli fyad av "utomstående" kan hjälpa för en del. Hoppas det blir fler träffar där vi båda är med så man får se på skönheten =)

Skojigt att det går åt rätt håll. Envishet är en viktig egenskap. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars