iller.ifokus 3 år
Ja nu har iller iFokus sajten blivit tre år. Dessa år har varit väldigt lärorika, upplysande, roliga, ledsamma, jobbiga, glädjande, och helt hysteriska åt alla håll.
att dela denna sajt med er är i alla fall det som gör iller.ifokus till det som det är idag. Vill gratulera er alla till att sajten fått uppleva sin tre års dag ihop med er.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ett stort grattis till dig Åsa!!!
Otroligt att du har överlevt och orkat vara kvar trots allt gnabb här;)
Hade jag varit Sajtvärd en månad, så hade männen med de vita rockarna fått hämta mig och kränga på mig en krama-dig-själv-tröja =))
Tur att det ibland är så underbart trevlig stämning också :)
Vad tiden går fort! Garttis =)
Paulina

Grattis =) jippi <3
grattis :D

Nu bakar vi tårta tycker jag :D
golf.ifokus.se
GRATTIS på 3-års dagen Åsa, hoppas vi får många många fler år tillsammans här inne. HIPP HIPP HURA!

Grattis!

#1: Tackar, har varit nära här med att rockarna stått i tamburen och väntat :-) Men det går över tack och lov :-)
Tack alla ni andra med. Men ett lika stort grattis till er alla. Utan er vore inte sajten någonting. Det är ni som gör sajten. Inte jag.
Audiatur et altera pars

3 års kalas då .. japp bara att säga till . kan komma fast blir alkoholfritt för min del hehehe
Gratulerer med 3-års dagen 
Håper iller i fokus blir her i mange år framover.

Vad kul, och grattis till oss allihop som får vara med om detta!:) Men framförallt, tack till Åsa:)
Med blommor och med blader…!!! Grattis och tack!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Oj vad tiden har gått fort, har varit medlem nästan från starten =) Vi ser fram emot många fler år =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
oj det är ett tag man vart medlem också:) Grattis åsa :)

Tack allihopa, Så gulligt av er.
Madde, jag hoppas du vill fortsätta vara min Medarbetare många år frammåt med.
Audiatur et altera pars
#16: Jag kommer vara kvar. =)))
Just nu sitter jag och försöker skaffa mig en blogg, det är banne mig lättare sagt än gjort. hahaha.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag har vart här 2 år nu och måste säga att det var en stor dag då jag hittade hit. Har lärt mig massor på den tiden om illrar, som jag inte kunde trots att jag haft iller rätt länge nu.
Tycker åxå att Åsa gör ett dunderjobb och jag måste säga att stämningen på forumet varit förvånandsvärt bra senaste månaderna. det är ju trevligt! :-)

Ja tiden går fort då man har roligt. Tillhör också "veteranerna" =P
Men grattis grattis =)