Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 496 ggr
Lillith
0

Ny vän till Zebben?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då som de flesta vet, älskade Timon lämnade oss, är jag orolig för att Zebben ska känna sig ensam!

Vi ska flytta utomlands han och jag, och jag undrar lite av ren nyfikenhet om det finns nån här ute som vill omplacera en iller till oss som behöver ett kärleksfullt hem, en ny kamrat och ett helt nytt liv.

Pga flytten och nya inköp har jag inte råd att ge något för honom/henne men om det är någon som känner för att omplacera en iller så vore det en skänk från ovan!

Det vore bra om det gick att ha på prov ett tag, då jag har en så liten lägenhet att jag inte kan sära på dem en längre tid, utan vill försöka få det att fungera i det stora hela.

Hellst i närheten av Uppland eller sträckan där emellan mot Oslo!

Mvh // Alina och Zebben

AlbaStiffler
0

Har du kollat in annonsen på den där fina albinohanen på 5 år som ligger ute? Tyckte han såg jättefin ut och såg pigg ut för sin ålder, så kanske är han en lämplig illerkompis till Zebben?

I övrigt finns det flera illrar ute på omplacering nu som är lite mittemellan, runt 3 år kanske. Spana in omplaceringstrådarna och ta kanske personlig kontakt med Cannydia som väl har hand om ett antal av dessa omplaceringar just nu? Lycka till med en kompis till Zebben, och var beredd på att ge det lite tid. Kan ta rätt lång tid att få två illrar att gå ihop om mna har lite otur, men de kan ändå bli bästa vänner! :-)