Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 306 ggr
Faxlin
0

Förslag

Japp tävlingsförslag. kan ni komma med nya fräscha ideér eller komma ihåg några gamla ;-)
Så hjälp till nu ni som vill att det fixas tävlingar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

till vintern när det har kommit snö:

största snögubben, ett kort på den och sedan måtten skrivna i ett inlägg, en iller på samma kort som snögubben så man ser skillnaden i storlek? :P kanske inte har så mkt med iller att göra, men man kanske kan göra en snöiller? :P

nu till halloween:

snyggaste pumpadekorationen kanske?
jättekul att se olika pumpor med mönster eller ögon och så, men då ett kort med en iller i pumpan kanske? :P sen måste man ju vara ärlig så man själv har gjort sakerna man visar =)

har inte gjort den bifogade bilden, men den är snygg :P 

golf.ifokus.se

-eM-
0

Eller helt enkelt ett Halloween tema på illerbilden.

Faxlin
0

Halloweentema på bilder lät bra. Riktigt bra, och helt rätt med tanke på vilken månad vi är i ;-)

Audiatur et altera pars

DEBBY
0

korsord,frågesport om illrar vore kul. foto tävlingar som vi på forumet får rösta fram vinnaren.. det vore kul om man kunde gjöra några iller iFokus Medaljer!!! kul att ha hemma..

Theres
0

om vi ska ha Medaljer så kanske man måste betala en tävlingsavgift för att få vara med :D

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ja, tyvärr kostar ju allt pengar idag liksom. Och någon tävlingsavgift vill jag inte ta ut. Så det blir något att klra på. Men jag vill att alla ska kunna vara med och tävla så klart.

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Thessan_87: har du bett om tillåtelse om att publicera ett foto som du själv inte har tagit?

Theres
0

nej, jag vet inte ens var jag har fått det ifrån, bara hade det i mina bilder… säkert google eller nåt… eller fick jag det på dagensfoto.se som email …hmmm, flera år sen…

golf.ifokus.se