Sovpåsar, puffar m.m??
Undrar om det är någon som syr sovpåsar, puffar mm.
Tänkte uppdatera lite mys till illrarna =)
SaraE här på forumet syr ju fina puffar som e väldigt poppis hos mina småttingar iaf :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Nu minns jag inte adressen, men jag tror det är Marina här på forumet som har en liten shop med massor med olika puffar och annat kul till illrar som är jättefint.
Paulina

Har själv en puff från sarae här inne och den uppskattas oerhört av alla mina tre.

Både katterna och illrarna sover i puffar från Sarae här hemma också. Mycket populära. Finns även något litet krypin som Tootsigirl har gjort som också är uppskattat.

Mina har sovgrejjer fran Marina som ar valdigt uppskattade :)
// Amanda

våra illrara har från sara E och dom är värkligen uppskattade .
Dom ligger lite över allt hemma och i bilen
Syr och säljer inte Manfred2 också, eller har jag blandat ihop henne med nån annan?
Har jag inte blandat ihop det totalt så har hon också en liten sajt där hon säljer sovmys och illerväskor. Trodde jag hade sparat den länken men kunde inte hitta igen den :-(
EDIT: Jo det var Manfred2, och här är länken till hennes sajt och en länk till hennes inlägg här på iFokus
______
Uffe
Som #4 säger så syr även jag lite småsaker ibland ..:) http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=cf9e9b30-e364-4088-a7a8-e3aa8af88f6c
här e mina senaste modeller..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hei på dere.
Jeg syr litt forskjellig utstyr til ildere. Legger ved linken til min lille nettbutikk:

jodå jag syr också :) helt rätt bogey/uffe :)