Alla sover!?
Så trist det är när inga nya inlägg finns att läsa.. T o m illrarna sover och Melker har dragit in en filt under soffan så jag kan inte ens sniffa på honom. Tror han är trött på att jag hela tiden är där med näsan när han sover men han luktar ju SÅ gott då!
Norpan, min lilla piggelin, sover hon oxå. Det har varit en tuff dag för henne. Hon skulle prompt ha min currysås och den envisa åsnan hoppade upp säkerligen 30-40 gånger på soffan medan jag satte ner henne direkt.
Tänk förr kunde jag internetta mig hur länge som helt. Numera känns det som om nätet har blivit så litet. 
Satt och kikade lite på youtube om kriget mellan Hamas och Israel (finns en länk här, skrolla ner en bit i tråden) och är så glad att jag bor här i Sverige. Så lugnt och skönt vi har det. Inga dramatiska jordbävningar som förstör städerna, inga giftiga djur (förutom huggormarna och getingar om man är allergisk), inga naturkatastrofer direkt, inga krig och tom terrorisktattackar är vi skonade ifrån.
Jaja, jag får väl natta djuren och hoppa i säng. Eller ja, hoppa och hoppa, vill ju inte hälsa på grannen nedanför, så jag kliver nog i sängen istället för att hoppa.
Sara

Jag är fortfarande vaken men ska just krypa till korgs=) Tycker också det är lite segt här inne nu på sistone, undra varför?=(
Klart man inte sover!

Jag sitter också och väntar på nya trådar…
Sen någongång igår blev jag rastlös för jag insåg att jag var singel (har varit det över ett år, men det var igår det slog mig) så nu är jag rastlös p.g.a det… Det är väl att syrran har hittat sin första pojkvän nu och är hos honom dagarna i ända och jag tänker tillbaka på när jag var lika gammal och var hos min första pojkvän hela tiden…
Kan iofs fortfarande åka till honom, för vi är kompisar, men det är ju inte samma sak =)
golf.ifokus.se
ja, man kan fråga sig vart kunskapen har tagit vägen istället?
Jag är också vaken, men borde sova. Tänker så mkt på skolan att jag inte vill sova, vill inte att det ska bli måndag.. suck..

Uhhh… skolan ja… Iofs har jag en lektion på torsdagar (ECDL) och på fredagar har jag idrott… sen läser jag ett ämne på distans (grafisk kommunikation B) =) Så inte så jobbigt… Men måste ändå dit på måndag på någon jäkla introduktion…
Btw så har jag börjar "jobba" på Friskis och Svettis :D I receptionen. Får inga pengar för det, men får ju träna gratis, vilket passar bra då mitt kort går ut om en månad. Sen jobbar man bara 2 timmar i veckan också ;)
golf.ifokus.se
jag är så fundersam över vad jag vill bli när jag blir stor, ska läsa matte nu och det ligger mig inte speciellt nära om hjärtat.

Uhhh… matte är tråkigt. Jag läste till matte C i gymnasiet fast matte D egentligen var obligatoriskt när man gick NV.
Jag vet vad jag vill bli iallafall - skådis.
Men jag kom ju inte in på någon skola senast jag sökte, så läser massa datorämnen nu, för det är jag iallafall bra på. Ska söka in till en musikskola och en musikteaterskola nu igen. Börjar gitarrlektioner på tisdag så jag iallafall kommer in på musikskolan till hösten… och det är nog den jag helst vill gå på, även om inte den har något att göra med att jag vill bli skådis :P
golf.ifokus.se

#4: Kanske lite dåligt med fantasi att veta vad man ska skriva om. Det känns som om det skrivits om det mesta liksom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars