Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 899 ggr
JonasOhlsson
0

Simkunnig?

En fråga jag och flera andra med mig har disskuterat är hurvida illrar kan simma. Kan dom det? Bra, eller bara i "nödfall"?

JossanH
0

vissa illrar älskar att bada! Dom kan simma men vissa gör det verkligen bara i nödfall då dom inte gillar vatten. Finns även illrar som gillar att dyka efter saker.

Sajtvärd på Iller.ifokus

TottsiGirl
0

Ted gillar att doppa huvudet i vatten om det finns saker han kan fiska upp bollar ex… men att få vatten på tassarna är nått av det värsta han vet….

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[tiiia]
0

Dior är inte så förtjust i att bada inomhus, men utomhus så är det jätte skoj :) jag tror att de flesta illrar kan simma, då det verkar gå reflexmässigt, + att de verkar kunna flyta rätt så bra också.

Smeagol
0

Hm…finns det nått djur som inte kan sima egentligen?? De flesta djur kan ju simma om nöden kräver det.

TottsiGirl
0

#4 Alla apor kan inte simma va eller hur är det?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

JossanH
0

34 vet att det finns hundar som inte kan simma- dom sjunker om dom inte lär sig att simma. därför ska man ta det försiktigt i början. jag vet en pudel som var urusel på att simma tills det att min brors hund lärde honom hur man skulle göra. hans matte var väldigt imponerad! Det faller sig mer naturligt för vissa hundraser än andra…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tina-A
0

Ja, på outsiders var det ju en aligator som inte kunde simma! Det såg nog många av er

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

LeeLoo
0

Min illertjej brukar bada i badkaret ibland, hon simmar! Men gillar mest o bara ligga o flyta. Hon brukar bli lugn för en stund o bara ligga o mysa…men vill gärna hålla i sig i ngt…ducshslangen eller mig, då kan hon relaxa. Glad

Sabina-old
0

Max simmar som bara den, synd att han inte tycker om det något vidare…

Bonzo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bonzo har simmat dels i vasken i köket och dels i havet vid Smögen & på Öland! Dock föredrar han det varmare vattnet i vasken… Räcka ut tungan

Denna bilden är tagen på en båt efter en heldagsutflykt till ön Hållö. Bonzo älskade att springa över stenhällarna, men det blåste rejält så vattnet var lite för kallt för hans del.

sarae
0

#10 jasså ni hänger runt smögen? Kul! Bor själv på Bohus malmön på sommrarna!

Theres
0

melwin simmar jättebra =) det är nog medfött på illrar, första gången i vatten visste han exakt hur man kom till land ;P

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

kan iofs bero på att de fått panik kanske? sprattlar man som fasen så håller man ju sig över ytan ;)

Bonzo
0

#11: Hänger runt Smögen är väl en överdrift…men vi campade där några dar i somras. Skrattande

ViktorMarina
0

Aiia är en dykare upptäckte vi ikväll.. så fort vattnet blev djupt nog stack hon ner huvudet och plöjde fram i vattnet! Hon stannade under vattnet så länge hon kunde, och när hon kom upp drog hon djupt efter andan några gånger - också dök hon ner igen :D Tillslut fick hon tag i badkarsproppen, och allt vatten for ut, hyfsat snopen blev hon.. haha :P