Djur ska inte ha kläder!!

haha, nackskinnet korvar sig :D
golf.ifokus.se

vad trött han är. nej satsa på dina gubbar i stället =P
haha Jossan, stackars triton, han ser så plågad ut ;))

haha, nej djur ska inte ha kläder. Fast klä ut dem kortare stunder för att fota dem, det är skojigt. Han ser söt men skamsen ut ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Men e d inte bra att ha nån varm tröja på dem på vintern när det är kallt eller så då?=)
#7 nja, den åker av illa kvickt! Så älskar ju illrar att kräla mer under än över snön och då är nog tröjor väldigt i vägen. Tror man att lilla pälsen fryser så kan man ha den innanför jackan!
#5 han kände sig nog som en stoppad korv! Han såg sååå rolig ut!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#7: Vet om illrar som gladerligen går med tröjan på sig ute på vintern. Så det är nog individuellt. ;-)
Audiatur et altera pars

jaa, det är nog sant. en del hundar fryser ju väldigt medans andra kan bada i timmar i snön utan att frysa=)

Exakt, så man får gå lite på individen så brukar resultatet bli bra :-)
Audiatur et altera pars
39 fast ärligt talat så har jag aldrig hört talas om illrar som gillar att ha kläder på sig, men dom finns, men det är nog vanligare att illern försöker klä av sig!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jadå Jossan, helt rätt. det vanligaste är att de försöker bli av med elendet så fort de bara kan ;-)
Knappt man hinner fota dem ibland.
Audiatur et altera pars

HAHA stackaren Triton då
uschaligen
han ser inte så nöjd ut
Triton kan nog behöva en lusekofta till slutet av månaden

huum, om man ska gå ut med illern när det är lite kallare, måste man ha kläder då?

# 16 Nej, det måste man inte..
vacker iller :)
Men han ser inte ut att trivas i tröjan :P
Men de är förståligt :D
#18 jag var nog högst upp på hans hata-lista från det att jag tog på honom tröjan tills det att han fick av sig den… Det tog väl 2 sekunder när vi släppte ner honom på golvet!! =)
Sajtvärd på Iller.ifokus