Hickande iller?
Våran Egon här hemma har en förmåga att hicka!
Ser enormt roligt ut framförallt när han ligger på rygg o hela magen guppar (som oxå e ganska stor) hi,hi!
Så länge jag kan minnas så har han haft sina hick attacker, känner ni igen detta med era eller e det bara våran som håller på såhär???
de är ganska vanligt ;) särskilt i samband med ätandet, fast min Gimli hickar lite hur som helst, minst en gång om dagen =)

Aiia hickar också ofta, hon blir som lite paff själv när hon gör det :P

Indra hickar med.. jag tror att det är hicka iallafall. Det brukar inte låta någonting, men hela kroppen rycker. Det händer nästan varje dag efter att hon ätit. Först trodde jag att hon mådde illa, men nu tror jag mer på hicka..
Låter era "hick, hick"? Eller syns det bara?
#1 likadant med pegasus. ligger väl i släkten!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jossan hehe jo det är väl så, bröder liksom :)

ja Lilithas kropp rör sig bara. Hon brukar få det oftas då hon har busat runt för mycket. Pojkarna får det då dom har plaskat runt i vattenskålen.

Nä, jag hör inget heller när han sätter igång men det ser för roligt ut!

#3 Ibland när hon hickar hulkar hon som till.. det låter inte "hick" utan lite längre in i magen, om du förstår haha :P Men annars rycker det som bara i magen, och hon ser förvånad ut, haha!

Men jag hoppas att det inte är farligt eller något sånt. Jag är blir alltid lite nervös då man ser Lilitha gå runt och rycka så där.
men som sagt, jag kanske är bara lite vääääl överbeskyddande. =P

#10: Det är inte farligare för illrarna att hicka än vad det är för oss. men säkerigen lika irriterande. Bara att gå till sig själv vad irriterande en enträgen hicka är ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars