Lesson learned
Inte sitta och mysa i soffan med en kanna te och en iller - Nu har jag små busbet i sidfläsket, brännsår över bröstet efter hett te och en kuttrande iller hoppandes glatt över golvet.
Visst älskar du monstren som mest just då :P

Ja, speciellt när jag är ganska säker på att han gjorde det med flit ;) Är nästan säker på att han skrattade åt mig.

Haha klassiker! Det sjukaste är att de osfta är hur lugna som helst, enda tills man satt sig till rätta..DÅ börjar de skutta loss!
Jag har ett tips. Spika upp en hylla som inte illrarna når. Skruva fast thekoppen. Skaffa en tunn slang med tillhörande kork och sug ;)
Paulina

#4 haha bra idé

#4 det kaske fungerar med sån där vattenryggsäck man kan ha när man springer eller cyklar långt?

#4 Vad mumsigt att dricka te ur en sådan:P

Hahaha, ja vilka bra lösningar.. kan se mig själv förklara det för mina vänner och föräldrar -"Jo då, så att… "
Jag brukar aldrig hålla i te koppen längre ifall det flyger upp något utan har koppen i mitten på bordet som inte dom kan komma upp på. Sen dricker jag snabbt ^^ testat någta ggr att dricka ut petflaska med kork så kan man vara någorlunda säker :)