Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 354 ggr
Sara
0

Olika illerdofter

Melker luktar såååå gott när han sover eller precis har sovit. En helt annan lukt än när han är vaken, då luktar han typ ingenting precis som Bus och Amy.

Norpan luktar lite myskaktigt hela tiden medan Funny luktar lite surt.

Luktar era illrar nått speciellt?

Sara

Fruttisen
0

Mina luktar mest ingenting, lite mer illrigt efter att dom sovit bara :) Annars är det mest en liten uns av tvättmedel från filtarna dom ligger på! *mumlar över att  folk tyckte dom Luktade på mässan…dumma okastrerade iller som satt bredvid..hehe :))*

Johan-
0

Någon mer än jag som har problem med släktingar som inte gillar doften av iller?:P

Min mamma är INGET större Fan "fään" av illerdoften

Saga85
0

Jag älskar illerdoft. Kan inte komma på att Maja luktar olika, bara att det luktar gott.

Min familj tycker inte det luktar särskilt farligt. Iof är vi vana vid en mängd olika djurdofter. Min mor tycker inte iller luktar särskilt gott, men inte heller särskilt farligt. Påpekade mest att det luktar sådär halvgott när man skakar Majas filtar.

HannaM
0

Tycker torrfoderillrar luktar annorlunda än köttillrar… alltså illrar som äter torrfoder respektive kött.

Johan-
0

#4 på vilket sätt?

Saga85
0

#4 Spännande. Hurdå? Luktar de mer, mindre eller bara annorlunda?

Jobin
0

jag har fått höra att mina köttätare luktar fräschare än besökares torrfoderillrar… och det tycker jag nog också ;) Fast man tycker väl sina egna alltid doftar godast :)

HannaM
0

#5&6 Tja.. olika=) Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, har inga torrfoderillrar hemma att jämföra med men det är en annan doft. Jag föredrar hur dom luktar när dom äter kött och framförallt föredrar jag hur bajset luktar när dom äter kött=)

[IsabelleA]
0

Min tjej sover precis nedanför min säng, kan inte undvika att ligga med huvudet riktat ner mot henne. Hon luktar också väldigt gott när hon sover :)

Musiken
0

Lotta luktar mest gammal palskappa och Nisse luktar illerbebis ;)