Iller Triller!!!
Hejsan!
jag är så glad att alla som var på IT är hemma igen. det var lite trist och det märktes att ni var borta=) nu vill jag jätte gärna se MASSOR utav bilder och gärna höra lite vad som hände där borta=)
såå…lägg gärna in lite bilder=)

Jag kan tyvärr inte hjälpa till på bildfronten. Kom på mig själv efter helgen. Jag har inte knäppt ett enda kort. Hmm, snacka om knäpp man är.
Men det var många andra som fotade.
Annars var helgen riktigt bra, om man bortser från vissa glömda grejer hemma och akt inköpningar för att åtgärda det. ;-)
Och så självklart iFokus abstinensen, den var liiite jobbig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hihi! låter jätte mysigt! ja, iFokus är livsfarligt:O har kommit försent till skolan nån gång pga det:P men men….självbehörskning!:P
Hoppas att det ploppar in lite bildeR=)

Japp, sitter och hoppas på att Veronica kan få in sina åtminstone. ;-)
Audiatur et altera pars
Tog en del foto, så att så snart jag har fått dom inlagda på datorn, så återkommer jag med lite foto där ifrån.

låter ätte bra:D

och maddes bilder väntar ja me på =) föresten..åsa du kanske vet om de blir en artikel om det lr så? har ni planerat nått sånt? hade vart kul i varjefall =)

Nej, vi har inte planert någon artikel om utställningen. men det var ett bra förslag. Inte omöjligt att det dyker upp ;-)
Audiatur et altera pars

ja men va trevligt =) hade vart kul å lättare att hitta kanske..om man vill gå tillbaks å minnas när tiden gått ;)