Hej igen!
Tjenare, har tagit lite paus härifrån då jag har haft massor o göra i skolan, men tänkte lägga in ett litet inlägg nu medans man kan slappna av under lovet!
Cinkajou mår finfint, han fick 2 julklappar i år, en av mig, det var en sån där boll som rullar av sig själv med en pälsig sak som hänger på, han älskar den och jagar och har sig :'D.
Sen fick han en av familjen, en fluffig leksak som vibrerar när man drar ur svansen, den är han helt galen i! HAHA, självklart ligger båda julklapparna gömda nu så att inte matte kan sno dom :').
Den 23'e januari firar jag ett helt år med min Cinkajou, det är verkligen värt att firas eftersom vi har gått egenom så mycket under ett år :)!
Just nu ligger han och sover under min stol, har en hängmatta där så han kan lixom vara med mig fast ändå inte när jag sitter vid datan, hihi :).
Jag måste säga att jag fortfarande är fashinerad av illersömn, här sitter jag med rock på hög volym och cinka sover som en stock ändå :'D!
Jag bjuder på en bild från julafton och en nytagen film när lilla Cinkajou snarkar :'D (man kanske behöver höja ljudet lite för att höra).
Sen kan det vara värt att nämna att min syster har tagit steget och börjat gosa med Cinkajou nu! Lite försiktig men hon börjar vänja sig vid hans naffsande :D!
Här har ni videon:

Dar ar du ju! Har saknat dig har inne :)
// Amanda
Jag har också saknat dig och Cinkajo, ser alltid fram emot att se han på foto. Kul att allt går bra där hos dig, han hade tur att hitta dig som sin nya mamma.
Vad kul att han gillade leksakerna =) Jadu, illersömnen är underbar. Även jag är fortfarande faschinerad, det går att sova som klubbad trots hög musik och skrikande fågel, faantastiskt ;) Hoppas det går bra i skolan!
Paulina

Säger som de andra. Roligt att se dig här igen. Du är saknad. Men visst är det underbart när de små uppskattar julklapparna de får.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tihi, tack så mycket allihopa!
2 klasskompisar våldgästade mig i söndags, haha! Ena tjejen, Felicia, har blivit Cinkajous nya kompis, haha! Hon är så tålig så hon lekte för fullt med Cinka och hon hon stördes inte av att han bet, det var lite roligt! Dom fann varandra :'D!
Så allt flyter på finfint just nu! Första terminen avklarad i skolan, har även börjat trappa ner med mina antidepressiva, och det har funkat jättebra :)! Har plockat på mig några jättebra vänner från skolan, och har nyligen gjort en dubbel navelpiercing. Än så länge så har han inte märkt det så naveln är inte illerbiten (än) :')
Dessutom så har mamma vart i någon zoo affär i närheten och har pratade med dom så att dom ska köpa in totally ferret, jag minns inte exakt vilken zooaffär det var, har aldrig vart där själv men mamma ska skjutsa mig dit någon dag när det är dags för att fylla på matförrådet :)
Kan visa några bilder från när vi hade snö här i stockholm, lite trist att den försvann så snabbt :/! Men jag och Cinka hade bra kul ute i den när den väl fanns här :')
Kul att du har kommit tillbaka!;)