Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 467 ggr
Velsan
0

Förbannad illervalp:P

Alltså Kentucky får riktiga bitch-fits, hon låter tvärförbannad å bara hugger sig fast i fingret så fort hon får chansen. Till och med Humla flyr om hon får chansen, ungen e ju så himla dryg. så hon vill upp till mig å mysa istället, eller gosa med hunden. Hoppas hon tappar valptänderna snart, de e ju så jävla vassa! Humla har ju aldrig huggit mig, bara råkat naffsas lite när hon busat.

Men förhoppningsvis lär sig Kentucky lite vett när hon blir äldre. Och blir lika änglaliksom Humla.

Funderar på att sära på dem ett tag, så Humla får vara ifred när hon sover å gå på toa ;) Och så Kentucky får lära sig att jag är den roliga :P

Nån som har en hona från den tidigare kullen? hur är hon nu isf?

sofie
0

Vi har ju Bianca. Och ja du har ju träffat henne. Hon är ett energiknippe som är gosig samtidigt.

Velsan
0

hur va hon när hon va liten? var hon nå bitig? jessicas valp e ju likadan som kentucky :P

Roxanne
0

Nej har aldrig heft en iller ;)

Skriv gärna hur det gåår :D:D:D

sofie
0

Hon va väldigt bitig. Och tokig. Men enligt oss va hon precis som en valp brukar va. Ibland kanske man har tur att få en som redan är jätte duktig. Men hon va som en valp brukar va bitig busig och trotsig ;)

Theres
0

tappar de tänder? :S

golf.ifokus.se

Velsan
0

mmm men just nu har hon både sina valptänder OCH vuxentänder = dubbel uppsättning huggtänder :P och valptänderna e lite vinklade innåt som hajtänder, så man sitter fast. men hon kommer väl bli snäll nån gång :P hehe

Theres
0

när byter de tänderna då? vilken ålder? :D

golf.ifokus.se

Velsan
0

innan 12 veckor bör de ha tappat dem.

Theres
0

okej=)

hur gammal är kentucky nu? =)

golf.ifokus.se