Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 477 ggr
Vintage
0

Hur många granar?

Hur många granar har våra illrar/husdjur vandaliserat i år?

Vi har inte haft någon gran, med en iller och ungkatt vågade vi inte utmana ödet Flört

skrollan
0

i år blev det ingen, men haft ett annat år, då var det ingen fara :)

Jenahbella
0

haha vi hade inte heller nån gran iår :) men sigge var å klättra lite på den som står utanför på våran innegård Oskyldig

NinaogRaKKerUngene
0

Vi har gran av plast da jeg er allergisk mot gran. Ilderne klatrer stadig i det, og det knekker grener nå og da. Noen kommer seg nesten helt opp i toppen. Bruker derfor kun kuler av plast, og de er veldig morsomme, for de spretter bortover gulvet.

Jeg tilbringer derfor en del av julen under sofa og skjenker, hvor jeg må hente fram juletre-pynten. De er mestere i å stjele den, og gjemme den hvor mamma ikke finner den. Thi hi.

Ilderne synes sikkert at mamma er dritkul som har hengt opp en masse leker i et tre. Da er det jo litt morsommere å jakte på lekene, og de får samtidig et riktig så flott tre å klatre i. Må innrømme at det er ganske underholdende å se på dem Skäms

Saga85
0

En gran + tre katter + en iller. Gick faktiskt riktigt bra. Bara ena katten som drog ner en och annan kula. Maja brydde sig inte nämnvärt. Nosade på den en gång, men annars var mattan desto roligare att krypa under.

Faxlin
0

Vi har gran, och den lever trotts illrar och en ungkatt. Vi har dock fått jaga en hel del julgranskulor. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bogey
0

Jag är en snäll iller så jag har inte vandaliserat någon gran. Inte ens snott några kulor.

Har fått en extra ranson grädde (laktosfri såklart) nu under julen för att jag varit en sån mönsteriller :-)