Ilderbo's Ilderutstyr
Hei på dere.
Vil bare meddele at det har vært problemer med min hjemmeside. Her er midlertidig adresse som fungerer:
ninaograkkerungene.piczo.com/?cr=1
Har lagt ut bilder av godt over 40 nye stoffer. Jobber med saken, er ikke ferdig med soveposene, og det kommer en ny side med 3-delers sett.
Håper dere ser noe dere liker.
Jag kommer inte in.

Åh vad fina grejer =)
golf.ifokus.se

http://ninaograkkerungene.piczo.com/?cr=1
Lägger in den som länk
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag kom in och så fort jag får pengar ska jag beställa ett mobilsmycke :D så underbart söta!
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger 
Fikk desverre ikke til å legge opp linken selv. Får gjort det på andre forum, men ikke her. Så tusen tusen takk for hjelpen 

#5: Varför fungerade det inte att lägga upp länken för dig? Om du vill kan jag lägga in den bland länkar inne i vårat länkarkiv med.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Audiatur et altera pars
Hvorfor det ikke gikk, var fordi jeg ikke hadde aktivert muligheten for å kopiere linker på denne maskinen. Men det har jeg da gjort. Når jeg nå skulle prøve igjen, for å få den nøyaktige beskjeden, så gikk det helt fint.
Vil veldig gjerne at du legger inn linken i deres linkarkiv for meg 
På forhånd takk for hjelpen.
Kommer andre innlegg fra meg etter hvert, men jeg må orientere meg litt mer på forumet først
Flott forum i hvert fall 
Mobilsmyckena och armbanden var bedårande, kommer dock inte in på "Småleker"..

#7: Klart jag lägger in länken där. Allt som är av glädje för illerägare hamnar där :-)
Tackar för berömmet för sidan. Och är det något du funderar över angående forumet eller de olika funktionerna är det bara att fråga.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Audiatur et altera pars
Hei igjen.
Da er den vanlige nettadressen oppe og går igjen. Jobber med småleker, så den siden kan være litt rotete akkurat nå.
Gikk ikke første gangen. Er noe med instillingene til Firefox på maskinene til mannen min.
Her kommer den vanlige adressen:
Dette blir bare rot. Ikke kommer linken opp som en link, og ikke får jeg lov til å redigere innleggene mine, selv om det er 5 min siden jeg la dem inn.
Kan en admin rydde opp for meg ?
HJELP 

#12: Sådär nu ska det fungera hoppas jag. ;-)
Audiatur et altera pars
Siden med 3-delers sett tør jeg ikke å love før på nyåret. Men de andre sidene er nå ferdig oppdatert, og det fins [b]80 forskjellige mønstre[/b] å velge mellom. I tillegg kommer alle de ensfargede stoffene i fleece, ekstra fluffy fleece og velour.
Så da kan jeg vel påstå at det skal være noe for en hver smak ;)
3-delers sett bestående av dobbel eller enkel XL hengekøye, tunnel og sovepose koster 400,- kroner. Bilder kommer som sagt litt senere.