Iller i norr/västerbotten?
Finns det någon med iller/illrar i närheten av Luleå ? skulle bli ytterst tacksam för svar. Jag och min sambo är intresserade av att hälsa på någon vänlig själv som vill bjuda på lite tips och visa upp hur det är att vara illerägare. Vi är nämligen intresserade av att skaffa oss en liten en närmare sommaren. Vi känner dock båda att det skulle vara grymt givande och absolut NÖDVÄNDIGT att få titta in hos någon illerägare först :D
IGNORERA DETTA, tittade igenom tidigare inlägg

Jag bor i Östersund och har två illrar. Har bott i Luleå så är där ibland och hälsar på.
Bor ni i Luleå? :)

Stinko!!! Vi bor också i östersund med en iller.. vi borde träffas med våra pälsisar nån gång:)
Ska upp till umeå hos min syster under jullovet, vet inte hur länge jag ska vara där än ^^ Men Mli ska iallafall med, det kanske går och fixa ett möte om ni vill träffa henne ^^ Om ni inte känner att det är för långt att åka.
Hon är en albino flicka förresten :)

Myff;
Åhå, vad trevligt! :) Det vore väldigt kul att få träffa andra illerägare i Östersund. Länge sedan jag var på illerträff!

Myff: Var i Östersund bor du förresten? :)

Jag bor på körfältet.. du då? :)

myfff: Jag bor i Torvalla :)
PM:ar dig så vi inte gör hela tråden ännu mer OT ;)
Tyvär bor jag i Skellefteå, men är nu uppe varannan vecka till Luleå för att byta gips på Kato.
Nästa gång jag far upp till Luleå är den 28:e och jag stannar där till den 30:e då jag bor hos brodern min.