Het iller?
När jag kommer hem så möts av jag två par busiga ögon som vill ut på ballkongen och busa. Boston springer ut och in ett par varv och har total fnatt, men Monty slänger sig i soffan jag har där ute och sover. Han har legat där ute nu i snart en timme, tycker det borde vara kallt för honom?
Boston springer ut och hoppar upp till honom och sen efter fem minuter springer han tillbaka och lägger sig i sin filt, men Monty bara snusar vidare.
Det är lite kallt i lägenheten och hålla dörren öppen så det får snart monteras en illerlucka :)
pojken är ju van sedan tidigare att sova ute.. :)
Har märkt att mina illrar också gillar att sova där det är lite extra kyligt. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja just det.. han gjorde ju säkert det när han var på Kålmorden. Var precis ute o hämtade honom och han ligger o snusar på bröstet, kanske ska lägga honom där ute igen ;)
Ibland är svaret närmare än man tror, tack JossanH :)
Det är nog ingen större fara med din gospäls ;) Illerlucka hade säkert vart väldigt uppskattat =)
Paulina

Mina små har ett rör till sitt rum från uteburen. De sover så sött i fleecefilten i utehemmet när jag hämtar in dem på kvällen och jag skakar fräckt ut dem och tar in dem.
MEN jag inbillar mig att de kommer att frysa ihjäl om jag inte tar in dem på kvällen även om de har öppen tilllgång till innerummet. (det är nog tyvärr bara jag som inte inser att alla är överlevare, MEN TÄNK om nån inte är det?)

Har låtit honom vara på balkongen idag, han verkligen trivs ute. Han ligger fortfarande i sin "favorit stol" och vägrar komma in 
Du får flytta norröver Spinnyp så grabben får lite svalka ;)
Paulina

Mina sover helst i källaren där det bara är några grader.