Sovpåse
Jag letar efter en illersovpåse med mjuk insida typ fuskpäls eller teddy. Är det någon här som gör och säljer såna och som har någon klar?

Jag köpte ett kuddfodral i fleece till Tet, han älskar det och drar runt det överallt till sina sovstälen :)
Tips om du vill ha det snabbt och billigt!
Tack för tipset men det ska vara en välsydd, lite kräsen iller eller ägare =0)
Jag tror att jag har hittat en tjej som har några kvar.

Du kan få underbara fleece-sovpåsar bara genom att skaffa några fleece-filtar i rätt färg och mönster som du gillar.
Sen gör du några sömmar (på maskin eller för hand), och vips har du en fantastisk påse som din iller kommer att älska.
Har fått hem en pojke nyligen, och har läst om att pojkars privata delar kan fastna i frotteknutar! Jag har därför kasserat alla gamla handdukar och fixat fler fleecegömställen.
Du behöver flera påsar för du måste ju tvätta dem då och då. Men det är så lätt att göra själv, Sen överkurs är att göra en illerpuff! Gör en botten och en sida som en strumpa runtom. Fyll botten och sidor med kuddfyllning. Dom älskar att sova där!
Får kanske förtydliga mig lite. Det ska vara en färdigsydd.
Det är en kompis som vill ha till sin iller, hon kan inte sy själv och hon vill att det ska vara med mjukt på insidan typ fuskpäls eller teddy.
Jag tror jag har hittat en som har färdiga så det har nog löst sig hoppas. Tack

hejsan
jag kan sy en åt dig/henne :)
fuskpäls sa du eller teddy..
fuskpäls skulle jag inte rekomendera de hårar så de kan nog fastna i nosen eller halsen på illern. de vill vi ju inte.
men jag kan absolut sy en om det är så :) bara att maila lite mått och prylar :) här får du min sida så kan du/hon kolla lite www.manfreds.webs.com :)
#5 Vis sorts fuskpäls går jättebra.
Jag har fått svar från en annan tjej som har färdiga, jag ska se om där är något som passar min kompis annars hör jag av mig igen. Tack.