Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 867 ggr
kitty
0

illertillbehör

är det någon som vet en sida med illertillbehär som är lite 2fräckare och roligare"?

typ leopardfärgade selar?

hittade i norge men dom levererar inte till sverige…

Faxlin
0

Men vad hittade du för en i Norge då?
Kanske går att ordna med våra norska vänner här inne ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

zoopreme.no

dom har grymt snygga illerselar och annat halvt onödigt med roligt..

Faxlin
0

Kan tänka mig att de som är från Norge inte skulle ha något emot att handla åt en om man betalar pengarna till dem och så kan de ta grejerna med sig till IT eller något. ;-)
Fast säker kan man aldrig vara. Men nu bara måste jag ju titta på den sidan också. ;-)

Audiatur et altera pars

kitty
0

ok. Det skulle vara jättekul om jag kunde fått köpt dom selarna genom någon eftersom jag inte hittar något liknande i sverige.

har du kollat på sidan? vad tyckte du om prylarna?

kitty
0

fick du pratat med någon ifrån Norge?

elelr vet du någon jag kan fråga jsälv?

Faxlin
0

Jag tänkte att vi kunde be Trine att vara lite snälla mot oss. ;-)
Har inte haft tid att gå in på sidan själv. Men ska göra det nu under kvällen.

Audiatur et altera pars

kitty
0

ok vad kul.. skulle nämligen behövar den ganska snart..ska ju hämta mitt knyte i september

Faxlin
0

Okej, då kan Trine inte ta med dina saker till IT. Men hör med henne. Om du betalr frakten så kan hon säkert skicka till dig. Trine är super snäll.

Audiatur et altera pars

kitty
0

IT? e det en ilelrträff?

heter hon trine här på iFokus?

vad tyckte du om prylarna?

sofie
0

#9 IT är en illerutställning som kommer vara i skövde den 7 Oktober.

Jag skulle vilja beställa från den där sidan.

[tiiia]
0

det finns ju den här sidan så klart. jag tycker att den är hur bra som helst. finns massa tuffa grejer :) har inte beställt ngt därifrån än, men det är nog bara en tidsfråga.  http://www.ferretcouture.co.uk/Hoody027-Kick-Ass-Hoody.asp

Faxlin
0

#9: Prylarna därifrån var helt klart av intresse. Fast mycket var dyrt. Tänk på att allt är i Norksakronor som står där. Så blev det dyrare bara på det.
Men vill du så kontakta Trine hon heter Ramnesgjengen här inne.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#11: Ja om man bara kunde beställa därifrån och slippa en jäkla massa i frakt. Så vore det helt underbart. Är helt klart på jakt efter deras läderselar till mina pälsar. En varsin vill jag ha till dem. Hualigen, massor med pengar. ;-) Men ack sååå snyggt.

Audiatur et altera pars

[Falo]
0

Beställer man från ferretdepot i usa och beställer mycket så blir det billigare än att köpa i sverige trots frakt och moms. Skillnaden är inte så stor men de har ju gigantiskt utbud.

kitty
0

11# vilka fina saker dom hade där! beställer så fort jag fått min lön känner jag..man skulle kunna slå ihop sej några stycken, det kanske blir billigare? bäst vore om man bodde nära så man slapp frakten runt om i sverige..

fastnade för dom här halsbanden..det blir ju antagligen 2 tjejjer så dom passar ju kanonbra :)

sofie
0

#15 det är några som ska gå ihop och beställa därifrån. Finns en tråd om det här.

kitty
0

16# ok..vart ligger den? hittar inte så bra här…

sofie
0

#17 har puttat upp den tråden nu :)

kitty
0

18# har redan hittat den :) är som sagt gärna med på en beställning.

men ahr du någon hum om vad frakten går på?

Ramnesgjengen
0

Jeg skal på IT Send meg en pm så kan vi vel bli enig i om noe. Jeg skal også på en utstilling nå 2.sep. da har zoopreme stand. Da er det ofte tillbud og da slipper vi all frakt:) Får da kan jeg handle på utstillingen

Trine

Faxlin
0

Ja, du ser. Vad var det jag sa. Trine är hur gullig som helst. Visste att du skulle kunna komma överrens med henne. ;-)

Audiatur et altera pars

kitty
0

:) japp. Hon gav mej ett tips om vart jag kunde köpa en ferret nation bur :)

Faxlin
0

Hon är bra våran Trine ;-)

Audiatur et altera pars

kitty
0

ja jag märker detta :)

Ramnesgjengen
0

Det er fremdeles ingen som har sendt meg noen bestillings liste på om de skal ha noe fra den norska web butikken. zoopreme.no.  Jeg skal på utstilling nå til helgen den 2september og da har den butikken stand. Da hadde dere slippi frakt til meg også siden jeg kan kjøpe rett fra butikken.

Er det noen som skal ha noe?

Trine

Madde
0

Jag ska kolla direkt om jag vill beställa något från www.zoopreme.no

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Theres
0

#11 gick in på den sidan och såg jättemycket som min iller bara måste ha *sy sy sy sy* imon vet jag då vad jag ska göra :P

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Visst är det roligt med inspiration.

Audiatur et altera pars

ab0o
0

Jag måste få skryta på -> http://www.ferretcouture.co.uk/mainindex.asp

Betalade 120:- i frakt, en bärväska 314:- schampoo 35:- jätte billigt.. det tog 6dagar innan paketet kom! Snyggt inslaget med rosa skimmrade i blått prassel papper, paketsnören, söta klister o plast kort på illrar o ett tack brev för att man valt att handla ifrån dom!

kanon bra affär!! :)

Faxlin
0

.Lät som ett bra pris på frakten.

Audiatur et altera pars

ang3lica
0

#29 Jaha, men då kanske jag vågar beställa därifrån. Det var ju prat om att det ev. tillkom mer frakt eller nått.. Jag MÅSTE ha den där rosa bärväskan!! Flört

Faxlin
0

haha, fler än Sara som är rosa freak här. ;-)

Audiatur et altera pars