Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 543 ggr
tess860110
0

konster?

provar en gång till.

finns det några duktiga illrar som gillar att göra lite konster?

och vad kan dom? skulle vilja ha lite tips.

Robinsnel
0

Milton är haj på sitt o rulla

tess860110
0

#1 det fixar nicko också, och kommer när jag vislar osv. man kanske inte kan hitta på såmycket mer, till en iller:) mutar du med godis? och vad i så fall?

Robinsnel
0

yup godis.. vilket godis som helst funkar nästan till milton. Godis behövs inte varje gång heller, vi har tränat det så ofta så han kan grejen…

sarae
0

ludde klättrar hela vägen upp till mitt huvud och sitter gärna kvar där medans jag diskar, lagar mat etc..men denna konst har han lärt sig själv, och det är något jag gärna vill att han ska glömma bort…eftersom han gärna gör det även när man inte har byxor på sig *ser ut som jag rullat mig i kaktusar* samt att det är mindre trevligt att ha 2 pungkulor stora som golfollar i ögonhöjd.

FerretCrow
0

sitta fint och rulla runt går super med miilo och även lite slalom och tränar det på thyra för fullt oxå=)

Trissan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hulda kan sitt, rulla runt och snurra (gå i en ring) jag tränar med godis och klicker.  lägger upp en bild på hulda när hon sitter :)

lolla87
0

sitt och puss! sen kommer han i full fart om jag skriker -vill du ha godis?

Mstar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitt, rulla runt, puss och piper man med ett pipdjur klättrar han upp till taket på den runda näthyllan från ikea :)

tog just en bild för att visa. Lite väl mörkt, men han är högt upp minsann! När jag hade släppt ner honom gömde han pipdjuret och klättrade upp igen, fast stannade på godishhyllan innan han ville ha hjälp ner igen.

Fruttisen
0

Socker kan dom ovan nämda tricksen, just nu övar vi på "död"…men det är fasiken inte lätt för en ettrig liten iller! :)

Illermatten
0

Ebbe lärde sig "rulla" blixtsnabbt. Såklart för att få en godis. Min förra iller Isaac ( den mest intelligenta någonsin, enligt mig) kunde rulla för att få godis och när han sedan ville ha en leksak som jag höll i rullade han också. Gulligt!

all4U
0

Memphis kan sitta, rulla och gå på bakbenenGlad

[IsabelleA]
0

Min dam kan sitta, rulla, gå i ring och backa.

Theres
0

Melwin och Epona kan sitta, rulla, gå i ring

golf.ifokus.se

PatrikF
0

Monty kan konsten att missa toalådan helt och sätta sig bredvid Skrattande

Johan-
0

Haha klockrent! Det var samma här med Cereza innan, hon lärde sig det helt själv och hon begärde inte ens godis efteråt!:)

Gustav-o-Linda
0

mina kan faktiskt bara stå upp…. Skulle vara nice o lära dom lite andra konster :). Är det svårt o lära dom ?

Faxlin
0

Jag har töser här som sitter fint om man lockar med rätt godis efteråt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bond-bina
0

Är glad för att mina kommer när jag ropar. (När de har lust och inte sover för djupt). MEN på kvällen när jag kelar med dem och min man sätteer på micron så bara sprattlar det till i högen för det betyder KVÄLLSGODIS!! Har han glömt det så är det bara att fixa!!!

bond-bina
0

#14# INGEN av mina sätter sig bredvid toalådan när jag tittar på! Konstigt nog är det alltid bajs bredvid toalådan fast INGEN gör nåt!