OT Julklappar
Hur många julklappar har du köpt än så länge? Hur många har du kvar att köpa på ett ungefär?
Jag har köpt hemlig tomte 2008 julklapp
Sen 1 till Melwin
1 till Gollum
1 till alla 3 illrar
1 till mamma och 1 till brorsan…
Kvar att köpa: till mamma, pappa, syrran, farmor och mormor. Kanske någon mer till djuren… till Lepad om hon fortfarande lever vid jul.
golf.ifokus.se
Jag har köpt till mina (4st) hemliga tomtar.
Sen har jag köpt till min ena kompis dotter, har en kvar. Till 2 kompisar ska jag göra silver smycken på onsdag. En kompis har jag köpt till och har 5 kompisar kvar att köpa till samt mamma och min bror. Min pappa köper min bror till och så delar vi på mamma och pappa.
Sara

Har kopt hemlig tomte-present
Har kopt till mamma och pappa och bror.
Kvar att kopa till ar; moster+sambo, morfar, mormor, farmor, John och kanske farmor.
// Amanda

Jag har inte köpt en enda julklapp men har heller ingen kvar att köpa hehe =)
Ska nämnligen inte fira jul i år utan vi åker söderut, till (förhoppningsvis) solen =)
Men ska iaf försöka hitta en fin present i Italien till illervakterna här hemma =)

Jag har skaffat alla =)
Mamma: Riskokare och kylskåpsmagneter
Pappa: Bok och läslampa
Niklas: hehe de får ni själa fundera ut :P
Bästis mickan: Guldfisk + tillbehör och en goodibag :)
Bästis jossan: Goodibag med minnen från våra 17år tillsamans :)
Svärmor: Uppsala-ekeby vas och fat och mamma mia filmen
Svärfar: en asrolig bok och Uppsala-ekeby muggar
Niklas tvilling: Mössa och wiskystenar
Niklas storebror: Presentkort
Farmor: Tofflor
Syster: Stickad kofta
Systerson1: Dvd film (pans labyrint)
Systerson2: Parfym (Catsuit)
Hemlig tomte: hihi hemligt :P
Där har ni mitt :) hihi hoppas de kanske kan vara till hjälp.
Jag har julklappar till en bror (film), far (bok), blivande svägerska (stort fint blockljus), en vän (film + vattenkranstillbehör - en sån man fäster fast så att man kan välja vilken sorts stråle som ska komma) och vet vad jag ska ge mor (Hardangersmörknivar). Lagom kul saker…
Kvar har jag till två bröder, två systrar, två vänner, två av syskonens partners (sambo och blivande pappa) och faster & farbror. Om jag hittar något roligt blir det även till illern, katterna, sköldpaddorna och bebben i magen (systers mage, inte min).
_No way! Yes way!

Till min iller köpte jag en julsocka med leksaker i:D Finns på netto för ca 30kr till både hund eller katt.

Jag ska köpa en halsduk till pappa och en badrumsmatta till mamma. Småsyskonen bjuder jag på något roligt, typ Universeum eller Lek- och Buslandet.
Pojkvännen och övrig familj får klara sig utan, jag gillar ändå inte grejen med att ge presenter på kommando