Två honor omplaceras
Jag måste tyvärr sälja mina två små tjejer. De är helt underbara. Jag skulle vilja ha dem kvar men jag har inte så mycket tid till dom längre som de behöver. Jag har flyttat nyligen och då blev det hel fel. De båda är strax över 1 året, vaccinerade och kastrerade. Jag vill helst att de kommer till samma hem då de trivs väldigt bra ihop. Jag fick dem som omplaceringar från olika ställen när de var 3 och 6 månader gammla. Jag kommer skicka med matskålar, säng, koppel, mat, godis och två bärburar. Priset kan diskuteras.
Tel. 0739-990449

Hoppas att någon kan hjälpa till att ge dessa töser ett hem. Vart finns de?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Mmm jag hoppas verkligen det finns någon illerkunnig som kan ta hand om dom. De finns i Vänersborg.
Jaså det har funnits fler illerägare där. Våran benjamin kom därifrån från en Lilla Askungen. Det är nu lite över ett år sen. Så då hade du inte dina töser.
Det är alltid trist när man måste omplacera.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Har du hört något?
Audiatur et altera pars
Jag har inte hört någonting. Men det är nog svårt att omplacera på hösten då det redan är många omplaceringar. Men jag hoppas det finns någon som kan ta mina små tjejer…

Men de är ju fix och färdiga liksom. Med vacinering och kastrering (hoppas det är kastrera du menade med steriliserad) ;-)
Audiatur et altera pars
Ja, just de ja.. kastrerade är dom. Skrev fel..

Det är okej, förstod nästan det. ville bara vara lite extra säker ;-)
Audiatur et altera pars
Vart finns de? :)
Vänersborg stod det att de bodde.
Jag såg det. Frågade innen jag ens kollat personliga sidan kom jag på :) Hm, jag ska höra med en kompis till mej som ska skaffa iller om han är intresserad :)
Hur går det för dig Petra? har du hittat nått nytt hem till tjejerna? Hoppas det går bra för dig… //Maria och Ted
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Det går inte så bra. Verkar inte vara någon som vill ha mina tjejer =( Men det löser sig nog…hoppas jag.
vill du att dom ska komma till samma hem? eller kan du tänka dig att sälja dom var för sig?

Jag vill ha en iller :)
Jag vill helst att de kommer till samma hem.. Jag vill i alla fall inte att de blir helt utan illerkompis efter att ha haft en kompis tidigare. =)

Hej hej.. Jag har en Betty som längtar efter nya vänner. Då hennes vän hon hade flyttade till stockholm, och då jag har börjat jobba mer, känner hon sig lite ensam.. Så letar efter någon som kanske behöver min hjälp, och jag lika så :).. Vad har du tänkt dig för pris för dom?
Nu har tjejerna fått ett nytt hem…
Vad bra att det har fått nytt hem. =)

#18 så kul! hur värkade hemmet? eller var det ens du som fixade det hemmet åt dom? :P

#18: Så bra att de har hittat ett nytt hem nu. Någon som vi känner här inne som fått hem töserna?
Nyfikna jag, måste ju bara fråga. ;-)
Audiatur et altera pars

De underbara töserna bor hemma hos mig! *lycklig*
Vad kul att du fått dig 2 illrar till. =)

#22: Vad skojigt. GRATTIS! Skriv gärna och berätta lite om dem och hur allt går. Och så bilder, vi vill ju se bilder ;-)
Audiatur et altera pars

Ja, det är verkligen jättekul! De är så mysiga. Det finns lite bilder på dem i mitt fotoalbum nu, kolla gärna på mina sötnosar! 

aha (I) så roligt… :) Show us little pitc, :D