Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 244 ggr
Faxlin
0

Ny transportbur?

Har hittat en transportbur jag aldrig sett förrut. Men den verkar onekligen bra. Undrar om man inte skulle investera i en sådan för att testa hur de fungerar till iller. Följ länken och titta på filmen om den så får ni se.

http://www.hagen.com/uk/cats/addinfo/pet_cargo_cabrio.cfm

Berätta gärna vad ni tror om denna till illrarna, ser ni någon fara som jag missat?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

för mig ser den kanon ut luftig o bra

Sedan att man öppnar hela tack o sida i stället för bara tack eller kort sidan gör ju att man måste plocka i sär när man ska städa den .

vad tror du att den kostar att ta hemm?

för den finns väll inte i sverge kan jag tro

Faxlin
0

Jo men det är det fantastiska. Den finns i Sverige. Kostar strax under 600:- i inköp dessutom. Super. ;-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

Apropå transportburar Åsa, jag har hittat den snygga buren som klarsferret hade, på 2 ställen! På Söders zoo kostar den 975:- och nere i Uppsala på fäboden 880:-. det blir nog en sådan så småningom, eller en sån som du hittat här ovan!

Amor vincit omnia

Faxlin
0

hmm, ja så blev man kluven igen. Usch vad man vill ha saker. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

*puttar*

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

ska du beställa en sådan Åsa i så fall så är vi acperanter oxå

Madde
0

Oj vilken frän transport bur. =) Hmm undrar hur bra den lämpar sig för iller. Det måste vi ta reda på åsa. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Som sagt var. Håller på och kollar upp burens lämplighet för iller just nu. Hojtar till så snart jag vet något mer. Man vill ju kunna göra det bra för illern i buren också. Med hängmattor och sådant.
Men jag luskar för fullt ;-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

det verkar som det är okej att hänga häng mattor o ha toa låda i okså vad jag har sett

Faxlin
0

Ja, visst ser det så ut. Men bilder kan ju förvirra en ibland. Så jag skulle vilja se den irl liksom. Så det jobbar jag på. ;-)
Men om det går, så vilken resebur. Inte alls dum.

Audiatur et altera pars

-eM-
0
Faxlin
0

Ja på den länk jag lade in ser man en film där det syns jättebra de olika funktionerna. Men det gör ju inte att man säkert vet om man kan få in hängmattan som man vill. ;-)

Audiatur et altera pars

domiino
0

hmm ser ut att vara ganska svårt att få in en hängmatta..men om man modifierar den lite så går det nog bra…mamma har ju gjort så så att man knyter upp hängmattan, det fungerar nog bäst på denna sorts but..men hojta till när du fått reda på mer om den för jag är jätte intresserad av en sådan

Faxlin
0

Japp på ett eller annat sätt ska jag fixa hem en så man kan testa den irl liksom. ;-)
Men jag hojtar så snart jag vet.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Annars kan man använda buntband och sätta upp den med. Så ka man ha lite hängsaker och hänga i buntbanden. Så sitter buntbanden alltid där. =)

Bara ett förslag. =)

domiino
0

låter som en bra ide´:D

Faxlin
0

Puttar

Audiatur et altera pars

Madde
0

Den är ju grymt fin. undrar om den bara finns i den färgen eller någon annan oxå: =)

Den som köper den först får göra en resension på hur den fungerar. =) hihi

Faxlin
0

Ja det tycker jag verkligen. Hur det löser sig med hängmattor och sådant i den. det är väl den enda funderingen som jag har.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ja nu vet vi ju att det är Sarae som har köpt den första buren och jag har nu sett den på riktigt. Grymt stor var den och man får plats med lite av varje i den. =)

Så nu vill vi gärna ha en resension på den Sara. =) hihi

sarae
0

Nu har jag sytt hängmatta till buren…eller sytt å sytt…symaskinen pajade väldigt lägligt, så jag fick sy för hand….vilket jag inte kan, en 3 åring syr snyggare än mig….men fördelen med att sy hängmatta e ju att man vränger den så det syns inte hihihi..

Å det funkar super i buren! man kan inte ha jätte hängmatta, å man får sy den lite trekantig för att kunna knyta fast den, men det blev riktigt bra om jag får säga det själv…man får dessutom plats med en tre kantig låda, å det finns fortfarande massa plats på golvet….

Nu återstår att se hur päsarna diggar att åka bil i den…

klarsferrets
0

mm Vad duktig du har varit Sarae .

Så nu kan du sy tre till mig oxå hihi vad bra då sliper jag

sarae
0

haha…det kan du nog glömma anna….. du vet ju att jag inte kan sy…men hängmattan e riktigt snygg om man kisar med ena ögat å står 300 meter längre bort! hihihi

Å både Buffy å stitch bestämde sig för att flytta in i den igår kväll!

klarsferrets
0

mm vad bra att dom gillar sin nya fin ferrai.

Du kan nog sy det är nog bara som du säger .

längtar att få visa mina små sina nya transport burar det ska bli kul o se vad deras reaktion blir om den .

sarae
0

fattar du att vi kommer blanda ihop dem!!! jag har ju inte ens en rosa hängmatta!

klarsferrets
0

vi får väll namnmärka dom eller så får jag fixa hängmattor som inte har samma färg som din hehe o det är väll inte så svårt antar jag

Ceciliaochlucifer
0

Den här buren är sviiin dyr i Sverige, närmare 900 kr.  Den kostar 23,75 dollar som lägst i uk och frakten var inte farligt dyr. Jag har sett andra bilder på den och då har den varit lila. Så kanske finns det en mer maskulin färg också ;)

Funderar lite på hur plasten i dörren är? undrar om den är reptålig?

: ) Jag har så många transportburar så  jag ska inte ha en femte!!

Faxlin
0

Ohh, jag är så avis på er Sara och Anna som har dessa reseburar. Vill ha faktorn är stor här hemma :-)

Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

det verkar som om den är rep tålig vad jag har sett nu i alla fall men har inte använt dom ännu .

vet att den är dyr i sverige men komm över här i Frankrike till ett bra pris

Madde
0

Då får börja importera burar AC varje gång du åker till Frankrike. =) hihi

klarsferrets
0

mm ingen dum ide alls dom är ju ganska billiga här nere. så jag skulle nog kunna ta med ett gäng