Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 394 ggr
Saga85
2008-12-12 02:23
0

Seperationsångest

Idag var första gången jag var ifrån Maja helt en längre stund. 9 timmar, och nu kan jag inte gå upp och gosa med henne eftersom min syster sover i mitt och Majas rum. Får man väcka en gravid syster med sömnproblem som ska upp till jobbet om knappt fyra timmar bara för att man vill gosa med iller?

*Suck* Försöker dämpa lusten att gå upp och kolla till och gosa med henne. Att man kan längta efter någon så liten så mycket.

Tusss
2008-12-12 10:39
0

vet hur det känns.. det är helkonstigt att vara utan sina älsklingar på natten.. eller över huvudtaget. Det känns så tomt!

Smyg in och sno henne vettja ;)

PatrikF
2008-12-12 11:19
0

Vet hur det känns! Saknar dom små skitarna direkt när man kommer till jobbet. Sen är man så jäkla glad när man kommer hem för att man äntligen ska få träffa dom, så vill dom bara sova och inte alls intresserade av att leka eller gosa. Tungan ute

AlbaStiffler
2008-12-12 11:37
0

haha, gulligt med separationsångest. Kan du inte glänta på dörren bara och vänta på att illern smiter ut självmant? Då slipper du väcka din gravida syster med sömnproblem. Har själv gravid och har svåra sömnproblem. Ibland blir jag nästan arg på min kära man när han smyger in och ger mig en hejdåpuss på morgonen (när han går upp tidigare än mig). Ja menar, hur kan man bli arg på en sån gullig sak? Jo det kan man när man har sömnproblem, är gravid och har hormoner som bubblar. Speciellt om det är typ 4e natten på raken man inte fått sova ordentligt och man precis somnat när han kommer och ska ge hejdåpuss… hahahaha….

Aviendha
2008-12-12 13:02
0

#3 Ännu en anledning till att jag inte ska bli gravid ;)

AlbaStiffler
2008-12-12 14:45
0

;-)

Saga85
2008-12-13 16:30
0

#3 Min syster är likadan när det gäller att bli väckt för en hejdåpuss av sambon. Passa på att "få lov" att bete dig så när du är gravid, det är ju trots allt även hans fel att du hamnat i den sitsen och har svårt att sova, hehe ;)