Kentucky & Jameson

Jääklar villken fin iller och hund!!! vill ha vill ha VILL HA!!!
de ligger toalätt i soffan för hunden har plockat dit det :P
alltså jameson måste va världens snällaste hund! Nu försöker han plocka upp kentucky i nackskinnet, men de va lite svårt att få tag utan att göra henne illa, så han öppnade munen å satte över hennes nacke, så hennes huvud fastnade på samma sätt som en spik i baksidan på en hammare, så släpade han med sig hene över golvet istället. han e såå försiktig :P å hon får ju inte gå in i köket, så han puttar bort henne därifrån :P
Så söta. =)

Illern Matchade in i sofffan iaf :D haha man ser den knappt :d
aaa eller hur :P å så glad får snart en 350 D istället å då ska här läggas upp så mycket foton att era ögon kommer blöda!

#10 va? :P Vadå 350 D ? :O En kamera eller?:P

Roxanne de pratar om alla illerägares dröm, kameran Canon EOS 350D. Den ger ljuvligt fina bilder.
Jag har bara en Canon EOS 300 men den duger den med. =) Grymt bra systemkameror gör Canon. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#12 coolt :) Sån vill jag nog också ha! :)
Hallå???? Är det nån som har en 350 D ? här inne?
#13 vi tror dej Madde :) Vi har sett resultaten :D
muahaha.. ska bara installera de som behövs å få iordning den, sen ska här fotas, hoppas att dataskärmen tänker börja funka snart också:P sitter vid brorsans dator nu.
ÅÅÅHHH vad dom är söta!!! Jag ska oxå köpa 350D snart!! =D antingen denna lönen eller nästa!! Och då ni, ska det bli plåta av!! så jobbigt bara på illerträffar sen för ALLA kommer ha såna kameror!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hmm, ingen risk att alla har en sådan kamera Jossan. Det är suveräna kameror, men de kostar en hel del.
Jag skulle bli överlycklig över 300;an jag. Men även den kostar en rejäl slant ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne, JAG har en Canon EOS 350D jag är så nöjd med korten. Skärpan blir kanonbra.
Jag vet att -eM- har en också, DG´s kille har en. Det finns säkert fler här inne som har sådan kamera.

Den kameran och alla tillbehör verkar vara slutsåld på alla ställen så det verkar som den är väldigt populär. Men den är faktiskt jättebra, lätt att använda och man får kanon bilder :)