Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 412 ggr
werner
0

Ifokus julkort!

Satt som nu (15 min sedan) och hade tråkigt och kom på att ta bilder på illrarna sedan göra ett julkort av det.

Så jag klistrade på människokläder och donade för att göra ett illerjulkort och det blev iallafall inget vanligt tråkigt julkort med domherrar, röda äpplen och julgranskulor..

Lägger upp min skapelse här och hoppas på att få se flera skapelser av något slag.. kanske en iller med riktig tomtedräkt och en julhälsning eller en iller ängel med vingar bara fantasin sätter gränser (blev smått sugen på att sätta på vingar och gloria på en av illrarna i photoshop)..

Hoppas någon hoppar på iallafall :)

werner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min skapelse MEN tror klänningen MissTake har på sig är en hundklädnad jag hittade och ingen människoklänning ^^

Satmaran
0

Jättefint Werner!

Önskar att jag var så duktig. ;)

Saga85
0

Naw, så sött ^^

ferretgirl
0

Snyggt, har själv tänkt på att göra något liknande. Men mina kort kommer att göras som scrapkort med dom olika illrarna som huvudpersoner. Håller på med försök på scrapalbum till dom alla 7.

Aviendha
0

Vad roligt! Det vart faktiskt bra. Håller med dig, de är så trista julkort för det mesta. Hittade dock ganska roliga på Lagerhaus detta år. Önskar jag hade photoshop och lärde mig det ;)

PatrikF
0

Prova GIMP! Är ett Open Source projekt (gratis alltså att använda) och har nog nästan allt som Photoshop har, gick över till GIMP för några år sedan. Finns ett annat projekt som heter Inkscape som är en Illustrator klon.

Lätta och lära o massor med exempel och böcker

Aviendha
0

#6 Ska testa, tack för tipset =)

werner
0

Tack allihopa :)

Ta kort på era skapelser om de är utanför datorn som ferretgirl, testa GIMP det ska vara jätte bra (håller mig till det området jag kan ^^) testa i paint en del är jätte duktiga i paint jag är det inte. Ta kort på illrarna i ett hav av glittersnören och julgranskulor och skriv dit ett godjul i paint eller vad som hälst, lovar det kan bli fint men huvudsaken är att det blir ett personligt iller julkort ;) I värsta fall så kan ju ni adda mig på msn, säga hur ni vill att bilden ska se ut så kan jag hjälpa er då har ni dock ej gjort dom själva men då kanske ni får ett julkort som är skickbart på dom små liven :)

PatrikF
0

Glömde ju säga att det var supersnyggt! Man blir ju inspirerad att göra ett eget kort :)

werner
0

Gogogo Spinnyp gör massa kort Mr.outbreaker med kompis :)