Juldecorations bilder = )

Åh! Jag vill oxå vara kreativ! Men jag får nöja mig med att vara med och baka "pipparkakor" när jag kommer hem om jag har tur ;)
Paulina

Hahaha, och här satt jag o väntade på bilden med en eller flera illrar har grävt ut krukan och lekt jättar på pepparkakshuset. Men oj vad avundsjuk man blir, önskade att man kunde ha det så juligt hemma.

hehe nädå dom är så snälla
Dom får va i köket när jag inte är hemma och ute i hela lägenheten när jag är hemma för då har jag koll hehe..tror dock dom inte skulle kunna motstå att fövandlas till mossrivnings maskin om dom fick tillfälle hehe

Ingen annan som fått dessa ryck nån gång? eller nått annat juligt som får er att känna lite julkännsla?=)

Fint fint Emma =)
Jag brukar alltid baka stora pepparkakshjärtan och hänga i köksfönstret men iår åker vi bort och ska inte fira jul så jag har bestämt mig för att hoppa över det iår.
Fast vidare goda blir inte hjärtana när de hängt hela julen i ett fönster där solen skiner in och ett element står på högsta värmen under. Mjuka och sega…

#10 Tack, riktigt nöjd själv=) fick idéen när ja var på blomaffärn och såg deras jul arrangemang. Sen va det förvånadsvärt lätt att göra en ritning på pepparkakshuset=)
Va mysigt, att man inte tänkte på det att man kunnat hänga på nått ställe. hehe jo det förståss;) annars är det gott med pepparkakor med lasyr på=9
Vi brukar köpa apelsiner och dekorera med såna där doftande som man sticker in i apelsinen*minns inte vad det heter*

putt
inga som har några som helst juliga bilder?