Melwin =)
Funkar det att titta på filmen? Vi har haft lite problem men att lägga upp filmer nämligen…
golf.ifokus.se

här funkar det om man sparar filen =)
golf.ifokus.se

ååh..va mysigt:D har du fler filmer?!:D
han är så sööt:D

Denna filmen är coolare =)
golf.ifokus.se

Haha! guuud va sugen man blir på en pääls!:D
*Håll ut Helena…* hehe
kan gärna se fler filmer;)

jag har en annan tråd men några filmer, men då får du nog leta lite, vet inte under vilken kategori den ligger :P
golf.ifokus.se

haha…ojda:p hm….vet du vad tråden heter då?:p

nej :P jag har suttit och letat man hittar den inte, finns det inget ställe där man ser "alla trådar som Thessan_87 har startat? :P
golf.ifokus.se

så, nu hittade jag tråden, har även puttat upp den så den är lätt att hitta =)
golf.ifokus.se

Min kille tyckte det skulle ha varit roligt filma när jag badade Hapsis och Moon.
Rena tortyr videon kan jag säga då dom hatar vatten och Hapsis rent av skreck när jag duschade shampoot av henne 
Videon ligger fortvarande på kameran men ska tjata på sambon så han laddar in den i datorn snart.

ojdå ja urs å fy! men man måste ju!:(
ja gör det! det vore roligt att se:D
ok Therese..jag ska kolla;D den gunktionen var nyss nedlagd:(
vart ligger den då?

åh…hitade den nu:p

#9 skriker de av vattnet? 
Melwin tycker nog inte om att bada han heller, för han vill upp hela tiden, men han skriker inte, han bara hoppar lite :P men han får ju skylla sig själv om han kissar på golvet och sen ålar sig i kisset :D
sen när han får vatten på sig av duchen ser det nästan ut som om han njuter =)
men när han kommer upp ålar han sig igen, för han gillar inte att vara blöt om magen :P
men hoppas du får upp filmen på dina skrikande illrar, vore kul att se ;)
golf.ifokus.se

#12 Ja, så fort man sätter henne under rinnande vatten börjar hon skrika. Och det låter som barnskrik nästan. Första gången det hände så fanns min systersdotter hos mig och trodde det vahon som skrek men sen märkte jag att det var Hapsis.
Moon därimot hoppar och ålar sig bara.
Och när man släpper dom ner efteråt så springer dom runt som galningar. Hapsis blev faktiskt riktigt sur på mig. Hon började väsa och attackera mig.

Men hur lyckades du få upp filmerna???

Vad sööt han är.=)

jag zippade dem :P
golf.ifokus.se

hmm en som inte förstår sig på data, hur zippar man?
Åh, Mellepelle är så söt .. när han inte bitts. Bråkis är han.

Hm…jag har försökt i flera dagar att lägga upp filmerna men de går ju inte…fattar inte varför!!…leddsen

Jag kan inte se fimen :O :'(

filmerna kan ni se om ni klickar på spara filen istället för öppna…
zippar gör man såhär: högeklickar på filen, skicka till, komprimerad mapp.
golf.ifokus.se