Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 122 ggr
[Luna]
0

Ang min anmälning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ringde idag till miljökontoret och de va tydligen folk på gatan som anmält mig. Hmm jag frågade juh dom runt om i fredags men INGEN kännde till något Oskyldig

Jaja skit samma. Fick varjefall veta att de va någon på gatan + en annan på gatan som ringt och sagt att allt som sägs är skit snack.
Henne pratade jag med idag och helt plötsligt kom hon på att hon visst hade ringt och sagt att deinte va sant om djuren.

De va katterna de handlade om.
Jag ick juh 2 ganska spinkiga katter i sommras som inte riktigt visste vart dom hörde hemma men de är 2 rejäla katter nu som vet vart dom bor. Och de sa jag till henne ocskå på m-kontoret att de stämmer att dom va smala.

Hon ska varjefall komma hit i morgon så hon får ta sig en titt och de tycker jag är bra så jag kan släppa de sen.
Jag sa också att de inte är meningen att jag ska ha så många katter men min kompis lämnade dom här och jag kunnde inte säga nej.

Men men. jaghar intget att dölja. så dom är välkommna när dom vill.

skönt att få de ur världen sen.
Men mina grannar har jaginte mycket till övers för.

stå för vad ni tycker…!!!

bilden är på en av mina jätte magra katter. DAAAAAH

Faxlin
0

Det där var då ingen mager misse. Förstår att u tycker det är tråkigt med anmälningar. Vet precis hur du har det ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Vadå för anmälningar? :(:@ ????

cannaydia
0

ser ut som en välmående kisse! Tycker det är skam att man inte anmäleer de som övergöder sina katter, de blir ju ÄKLIGT överviktiga!!!!…

Har själv haft en inspektör hos oss *skrattar* har haft hästar i…hm…15år snart, ALDRIG har de varit på besök förens ca 5år sedan, de ville kolla stallet, hagen bete foder osv. Vi frågade hur komemr det sig att ni kommer nu?! Vi har haft häst i över 10år. Deras svar var att de brukar åka ut regelbundet o göra kollar!?? *skrattar* -jaha svarar vi o undrar varför e ej kommit tidigare o inget svra han att ge…självklart hade de inget att anmärka på, har 2hästar på en yta som skulle räcka till ett 10tal ute, dok bara lösdrift för tre…(men i ett fint relativt nytt stall som aldrig fick boxar utan blev ett lösdrift stall…).

Har varken sett eller hört mer ifrån dem, grannen hade tydligen haft dem hos sig (de har också 2hästar), men enligt dem var de en annan granne som anmält dem ett flertal gånger (granfejd)…så de var väl bara någon granne som hakat upp sig. Lite skrattretande är det, men sålänge man vet själv att man inget har att dölja är de varmt välkommna! :-D

vivica
0

det är jo löjligt katten ser jo hur bra ut som helst,dom skulle  i stället ta dom som verkligen missköter sina djur men dom kan ibland få göra detta i flera år innan där görs någonting

Roxanne
0

#4 usch, jag blir så arg :'(