Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 431 ggr
Elen
0

Iller träff i Göteborg?

Hej, jag undrar om det kommer komma upp någon illerträff i Göteborg, är mycket sugen på att gå även fast jag inte har iller, än.

sokka
0

Ja det hade varit trevligt! Jag o min sambo bor i Gbg med våran iller Alwyn.

Hade varit bra om det blev av någon faktiskt då jag e dålig på att anordna själv :( Helst inte dec. dock då jag jobbar för egen maskin :D

Aviendha
0

Ja, jag bor i Skara, så det är inte så långt för mig så jag kan ev komma om det inte krockar med annat.

Dock är du välkommen hem till mig med mina 2 pälsar om du vill, vet att det är en bit och att det finns folk närmare men i vilket fall =)

[Cute]
0

Vi har också iller (2 st) och bor ca 3 mil norr om Göteborg, närmare bestämt i Nol Ale kommun. Skulle varit kul med en träff i Slottskogen till våren kanske? Eller sommaren?

Fler förslag någon?? Skrattande

Strawberryjaam
0

Jag skulle gärna komma.. Dock utan iller ^^

Har velat komma på en träff länge, men alla är ju i Sthlm .. ><

Sara
0

Det är en träff nu den 6 dec här i Alingås, ca 4 mil ovanför Göteborg.

Sara

MimmieM
0

Hur många illerglada människor kan man få plats med på 53 m2 tro?

Carpe Diem

sarae
0

#6 tja vi var ju upp på dryga 25 plus pälsar en gång på 47 m2, och då satt folk inte inne i badrummet, på balkongen elle ri köket… så ytan var betydligt mindre ändå :P vilja, våld och vaselin löser det mesta

fnyk
0

Jag kommer gärna på träff! Var längsen nu.. Då får vi se om man kan ta med sig allihopa eller bara några få utvalda :)

deedee
0

Jag ar ocksa mycket sugen pa illertraff i gbg-trakten. Har inte iller an och kanner att jag behover mer narkontakt med detta spannande djur innan jag gar vidare i mina illerfunderingar. :3