Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 607 ggr
Sara
0

Julträff i Alingsås

Det blev visst nått fel med min förra tråd om detta så jag gör en ny.

Den 6 december kommer Skills att anordna sin traditionella tacoträff, hos mig, Sara i Alingsås.

Träffen börjar kl 14 och slutar när alla gått hem.

Vi kommer att äta tacobuffé, ha ett litet lotteri där vinsten går till Skills omplaceringsfond. Det kommer att bli massor med illersnack och illrarna byter julklappar med varandra. Vill din iller/illrar byta julklappar så ta med en inslagen julklapp värde ca 25:- per iller som vill byta.

Alla är välkomna, med eller utan illrar. För medlemmar är träffen gratis och för icke medlem kostar det 30:- (då ingår såklart mat och dryck).

Anmälan är obligatorisk och görs senast den 1 december till sekreterare@skaraborgsillern.se eller via pm till Sara.

Pga platsbrist kommer inga försäljare vara på plats med sina varor men iaf Amhs kommer att komma, så vill ni köpa något därifrån så passa på att beställa innan så tar Nettan med. Perfekt tillfälle att slippa portokostnad!

Andra försäljare som kommer får gärna skriva det i tråden så folk får chans att beställa i tid. Tänk på att det är dags att köpa julklappar till illrarna då. Flört

Sara

Sara
0

Vi är redan 7 anmälda och det får plats ca 15 per och x antal illrar. Dock finns inget rum för skabbdjur, sådana julklappar vill vi inte ha..

Försten till kvarn..

Sara

Sara
0

8 anmälda..

Sara

[kjamtessa]
0

Tusan att jag skall på marsvins utställning den dagen :(

Sara
0

Ja det var synd!

Sara

Sara
0

putt

Sara

Sara
0

putt

Sara

tortoise
0

Hej! Jag tror jag redan har anmält mig?! Illerfix-produkter ( som tex små julklappar, bilder o dyl.) kan levereras vid intresse! maila bara illerfix@illerfix.se eller säg till på änglaillern!

Sara
0

#7 Japp, du är medräknad. Skrattande

Sara

Sara
0

Putt

Sara

Sara
0

Snart 1:e advent! Skrattande

Sara

Sara
0

Sista anmälningsdag på måndag!

Sara

Sara
0

Kan skvallra lite om att ett gäng med elefanter och krockodiler har flyttat till Amhs.

Sara

Sara
0

På måndag är sista anmälningsdagen!

Sara

Sara
0

Sista dagen att anmäla sig idag!

Sara

deedee
0

Ajda! Jag och killen hade jattegarna kommit. Vi har funderat pa iller men kanner att vi behover ha mer narkontakt innan vi oht kan ta ngt beslut. Tyvarr ar vi utomlands och kommer inte hem forran den 16:e :/ Far hoppas att det blir ny illertraff i Alingsas snart! :)