Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 734 ggr
klarsferrets
0

stickade tröjor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

visar här 3 stycken olika som jag säljer

dom alla har hål för koppel

klarsferrets
0

denna är med stor krage

klarsferrets
0

denna har oxå en stor krage.

tyverr så är inte denna webb cam bra att phota med . men ska be Madde ta bättre bilder när jag träffar henne

Ferret.YinniZ
0

ååh..va söta de var:D vad tar du för en tröja då? tänkte till framtiden sedan:)

JossanH
0

Se upp så att inte Dexter biter er om han får höra talas om att ni säljer såna… Jag ann en för ett par år sedan och den blev inte populär hemma kan jag lova!! =)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

haha, stackars Dexter. bäst att vi inte skvallrar att det är mitt fel att han fick prova den;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JossanH
0

#5 jag vet och du är med på hans svarta lista nu ska du veta… haha

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0

vet inte ännu för detta är bara protetyper ( tror att det stavs så ) måste skriva ner mönstret o göra lite ändringar ,

tror att dom kommer ligga på c:a 100 kr

[tiiia]
0

så fina de var Flört

är de ut-ålnings-säkra?

holtz
0

ja de va verkligen jättefina å inget pris alls ju! jag är iaf intresserad!

klarsferrets
0

#8 jag tror det. Eftersom jag inte kan testa på någon iller så får det vänta tills jag kommer hem i gen.

Då vet jag lite mer vad som måste ändras på försöker mig på att göra mellan 4-8 olika mönster men jag har bara gjort färdigt 3 ännu så länge håller på med den 4.

emoflickan
0

#4, Jossan jag vann oxo såna där hehe, Albin tål inte att man försöker sätta på honom ngn utstyrsel heller ;) alla mina förblev oanvända hehe.

Madde
0

Jättefina tröjor som du har stickat AC. =) En sån skulle passa på Saraes iller Buffy tror jag och tror att matte skulle bli mest glad över en sån fin tröja. =) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

jo den är ju rosa hihi.

men vad Buffy säger om det är inegn som vet hehe

sarae
0

hihih jo buffy skulle digga den! hon äääääälskar rosa!!! ( här har man INGET att säga till om-….matte har plånboken…illern finner sig å tiger Flört..om det ändå vore så väl )

klarsferrets
0

här är en prototyp på stickad tröja med luva nr 1

klarsferrets
0

här är bak sidan av tröjan

JossanH
0

#16 tror ni inte att det är bättre att sticka dom utan små ärmar utan bara ha hål där benen ska ut… Ju mer det sitter åt ju värre tycker mina illrar att det är. Dom kan inte gå om dom inte har mycker rörelsefrihet för benen!

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0

mm det kan va något men då vet jag att ex roxxy kommer att kliva ur den direkt .

den sitter ju lite bättre med ärmar men jag kan göra en utan oxå för att se hur det blir

JossanH
0

Jo, det är klart.. men mina skulle inte ta ett steg om det var ärmar på, det räcker med att hålen är aningens trånga så fäller dom in frambenen under kroppen och släpar sig fram =)

Sajtvärd på Iller.ifokus

klarsferrets
0

mm men jag kan se hur det blir om jag stickar utan ärmar bara för skoj skull . kan ta med det till IT för att du kan se hur det blir

JossanH
0

Nä, det behövs inte! var bara ett förslag om det är fler som har illrar som är som mina!

jag använder inte kläder till mina.

Sajtvärd på Iller.ifokus