OT. En fråga!
Som grafisk Medarbetare här måste jag ställa en fråga!
Tycker ni inte att en hårt slitande sajtvärd (inga namn nämnda) skulle förtjäna att få några dagars ledighet?
Och, ni som har gubbar hemma, visst klarar de av att laga mat några dagar? 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

*Asg* Du är såååå knäpp ibland David, vet du det? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
En rent allmän fråga bara. Finns ju en del medlemmar här, och som kille är jag bara nyfiken… 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Min "gubbe" (han kommer bli galen om han såg att jag kallade han det har något med åldersnojja att göra tror jag) lagar jämt mat, jag kan inte äta min egna mat för den blir så vidrig enligt min mening så visst kan karlar laga mat, jävligt bra också :)
Sen får ju alla ta ledigt ;)
#4 Det håller jag med om. Dessutom har ju Åsa några assistenter här, däribland du DavidE, så det går nog alldeles utmärkt.
_____
Bogey
#3 går alldeles utmärkt ;) Vi kommer nog inte slå ihjäl varann på tre dagar här i forumet 

#6: Är du säker på det? 
Audiatur et altera pars

#6 klart vi slår ihjäl varandra… men å andra sidan finns det färre kvar som kan tjaffsa då ;o)
Haha. När sajtvärden är borta dansar illerägarna krigsdans 
Paulina

#8: Du har en poäng där. ;-)
Audiatur et altera pars

men äh spela roll världen (eller ska jag säg sajten? :P) kommer ändå inte gå under ;)
TA ledigt åsa!! :D

haha, ja men det är faktiskt inte bara sajten som håller mig hemma. Det är djuren :-)
Audiatur et altera pars

aa just det hehe då får du skaffa djurvakt :P bodde jag närmre dig skulle jag erbjuda mig att vara denna person :)

Du är så gullig Lissi.
Audiatur et altera pars