Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 174 ggr
Ferret.YinniZ
0

Trååkigt!:(

Jag har så otroooligt tråkigt:(

DG
0

Det har jag med, sitter på jobbet :(

Ferret.YinniZ
0

åh okej! ja, det kan inte vara kul:( jobbar du sent eller?

DG
0

Ska jobba till 18. Sen ska åka hem, duscha snabbt och sen ska vi åka till kompis stuga någonstans i närheten i Enköping.

Ferret.YinniZ
0

ååh´..okej! jag bor inte så långt från enköping:)

DG
0

Det är inte så långt härigrån heller (Stockholm),vi ska dit o plocka lite svamp i skogen :)

Nu är det bara 4 timmar kvar av jobbet!

ronja
0

sitter oxå på jobbet just nu.. jobbar en delad tur dvs 7-11 sedan börjar jag kl 15 igen och jobbar till 20.30… inte lönt att åka hem på de lediga timmarna, blir just mest att man bara hinner hem och vända.. så nu har jag varit till en kompis och druckit kaffe och är nu tillbaka på jobbet..så hinner jag sitta här en stund innan jag börjar =)

Ferret.YinniZ
0

åh…Ska illrarna med och plocka svamp?=) det låter så mysigt:D

åh…skönt att man har kompisar som kan bjuda på kaffe;) Hoppas att jobbet går bra för er båda coh att ni får en fortsatt trevlig helg=)

DG
0

Nej, illrarna får stanna hemma då vi delar bil med kompis som har astma och inte tål pälsdjur.

leo-
0

Lite synd att dom stannar hemma

mina är mästare på att hitta svamp vet inte om det är lukten som dom gillar men det ska stannas och luktas på alla svampar man hittar och i Rickys fall gärna smaka en liten hörna oxå (hittils har jag lyckats styra bort honom från flugsvampar och dyligt)

Ferret.YinniZ
0

ååh..va häftigt!  jag och min kompis var just ute på en cykel tur och funderade på om illrar kan "söka upp" svamp med luktsinnet…tydligen så går det:D