Öl+Sprit = Full Therese
Guuud jag e full.
Jag skrämmde iväg iväg gästerna.
OJ hihi.
ses puss
å ni de va en iller älskare här. han hade fött upp illrar på gotland. till jakt. as kul. hihihi.

*Asg* Japp så i morgon har vi en bakfull Therese här. Om du ens klarar av att sätta dig vid datorn då. Hoppas kvällen var lika kul som det verkar. ;-)
Och att bakfyllan inte blir så jäklig som de brukar.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
tro mig de ei nte bara dysom e full :P
*tror inte Vanja kommer vara så pigg just nu när hon snart ska iväg på spånga mässan* mohaha ;)

Haha, hur orkar ni. Jag tänker vara ful i natt jag. SKa på 30års kalas. Skita skoj. Men vad tidigt ni kommer hem. Här stänger krogarna kl 4 så man är inte hemma fören halv 5.
Och här har vi en mycket bakfull Anna……………..

haha, ni är inte klok på en fläck någon av er. men nu har vi en bra förklaring om det dyker upp konstiga inlägg. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jo, det lär det nog göra för en del, med tanke på att jag knappt nyktrat till ÄN! En sak är sskum.. igår innan jag gick ut hade jag ca 68:- på telefonen…….. nu har jabg 42:-… o jag är relativt säkr på att jag knappt har ringt nåt igår. jaja.
men hade ni kul igår då, var det värt den obarmhärtiga bestraffningen som också går under namnet baksmälla?

haha, här stänger krogarna klockan 2 :S
var inte ute igår, men var på party, bål är gott :D
har dock aldrig varit bakis? :D
golf.ifokus.se
#10 lyckliga dig! förra helgen var jag bakis i 2 dar….blääääää….
Annars e ett bra tips att dricka vätske ersättning innan man går å lägger sig! Funkar kanon på mig, förutsatt att jag inte glömmer t det ;)
Säger det samma! har ibland kommit hem vid 4 -5….inte såååå nykter bör tilläggas, å då bara måååste man sätta sig vid ifokus….beroendet är ett faktum!

hahah…ja de är helt knäppt!! eftersom du festar så sent så kan man ju förstå att du blir grymt bakis!! Ja blir helt knäck när man har varit uppe till 5-6 tiden.
hihih…men det e inte ofta det händer nu för tiden…börjar bli gammal ;)

Här är man uppe 5-6 varje helg, ibland kommer man hem halv 9 på morgonen full o glad efter efterfest. Snacka om att man inte rör sig på söndagen sen.
Jag är inte alls bakis idag:
Har bara en sån fruktansvärd ÅNGEST :P
Klängde på en stackars kille heeeeeeeeeeeela kvällen.
Jag vet att jag va jobbig men de va de jag tyckte va kul.
Känner man mig vet man att jag klängde på skoj, men jag vet imnte om han vet. HAHAH!
Så jag sa till min man att han lär väll få höära om sin fru på jobbet.
AHHAHAHA ;)
Jag festar nästan ALDRIG. Och de är så skönt att vara barnledig och kunna bete sig hur man vill.
Jag måste få vara en snorunge ibland för att överleva :D
hahaha jag såg ut som en… GUD KOM OCH HJÄLP MIG!
Jag va lite smått full och min kompis sminkade mig lite och satte på mig klänning och skit. jag är en tös i t-shirt och träningsbrallor på heltid så jag kännde mig jätte obekväm men deva ändå så skoj :D
haha! din vovve är fin kan jag tillägga!
Sajtvärd på Iller.ifokus