Tack!
Skulle bara säga tack till alla er här på forumet!
Jag köpte min kära Caramell för några veckor sedan, hon var nästan ett impulsköp.
Jag var väldigt okunnig när det gällde illrar, men tack vare denna sajten har allt gått strålande bra!
Man hittar ju verkligen allt här från mat-tips, kloklippningsinstruktioner, tips på leksaker, info om sjukdomar, ja allt.
Mer hade jag väl inte att skriva, men ännu en gång tack!

Va kul att du haft så mycket användning av den här sidan=) impulsköp är inte det bästa men du tog ditt ansvar och har gett Caramell ett bra hem=) Grattis till nya familje medlemmen!=D

#1 Ja verkligen!
Det där med impulsköp var egentligen helt dumt, ville ha ett litet djur fast inte i bur och ingen hund eller katt. Så en torsdag hittade jag en uppfödare och på söndagen hade jag Caramell. Jag har visserligen aldrig ångrat mig en sekund, älskar verkligen henne.
Tack så mycket! :)
Oj, att impulsköpa en iller kan gå illa ;) Men det är ju som Norrskenets jättebra att du läser här och tar reda på det du behöver för att bli en bra illerägare och en lycklig sådan =) Hoppas att allt går bra med Caramell, och är det något och du inte hittar info, så var inte rädd för att fråga.
Paulina

#3 Jo jag vet det. Som tur är har det bara gått bra :) Hon är en helt underbar och snäll iller, verkligen helt gosig. Ligger alltid i mitt knä när jag sitter vid datorn, jag tror att Caramell också gillar denna sidan ;) Det känns tryggt att veta att man alltid kan be alla er om hjälp, verkligen. :)
#4 Hey, det är därför detta forum finns, för att man ska kunna fråga och diskutera saker ;) Men jag håller med dig, det är en trygghet. Du får gärna lägga upp lite bilder på henne om du vill *nyfiken i en strut*
Paulina

#4 Jovisst kan jag lägga upp lite bilder. Hur lägger man upp dom så det blir en stor bild i inlägget? :)
För att infoga bilden direkt i inlägget måste du köpa iFokus plus, men det går alltid att bifoga en fil som blir en klickbar ikon i inläggets övre högra hörn som jag gjort i detta inlägg.
Häpp! Det funka enligt #10, men inte i Firefox. Fick ta till Internet Exploiter istället.
______
Bogey

#0: Tack själv för att du gjorde min dag lite ljusare. Blir så otroligt glad när jag vet att sidan verkligen kommit till nytta för någon. Massa lyckönskningar med din nya familjemedlem. Och som de andra har sagt, var inte rädd för att fråga, därför sidan finns :-)
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7 Fast man kan lägga in stora bilder i inlägget ändå även om man inte har iFokus plus bara att man får göra ltie mer själv.. Det man gör är att man bifogar en bild och lägger in inlägget.. Sedan öppnar man sin bild via inlägget man skrev kopierar bildern redigerar inlägget och klistrar in bilden i rutan.. Man kan få justera storleken en del när man gör på detta sättet men visst funkar det utan iFokus plus
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
(dubbel)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag har inte ifokusplus vad jag vet. Jag hade någon ruta på min sida som jag kunde klicka i typ "visa stora bilder i inlägg". Aja, du fick till det =)
Jättesöt tös :)
Paulina

#12: Hon är jättesöt. Fuskade lite och lade in den direkt åt dig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#13 Okej, fick jag till det? Någon stor bild har jag inte lyckats med än. Det stod att jag inte kunde redigera mitt inlägg förrän efter en timme efter jag publicerade det. :s Men skam den som ger sig!
Visst är hon :)
#14 Hehe tack :) La in vadå? Förlåt om jag är förvirrad.
#16 det står att du endast kan redigera inlägget inom en timme inte förräns efter en timme .. klicka på hantera inlägg och sedan på den svarta rubriken redigera inlägg så kan du komma tillbaka till ditt inlägg:)
Tror åsa menade att hon har lagt in en större bild för dig i ditt inlägg #14

#17 missade att rubriken var en länk ;) men får fortfarande inte rätt på det.
#18 hmm ska se tror det fanns någon som skrev en kalasbra tråd om detta för ett tag sedan med bilder och grejor hur man gjorde… ja förklarade inget vidare i mitt tidgare inlägg.. ska se om ja hittar tråden
Fick in min bild se #7 ovan.
_____
Bogey
hittade inte just den tråden ja tänkte på men här beskriver sarae mycket bra http://iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=938f7bfe-1d86-4bac-9398-120758425952

#19 & 21. Okidoki, ska kolla genast!
#20 Duktigt :P Jag ska också lyckas!
Ännu en gång får man massor med hjälp på denna sidan, ;)

#21 Jag lyckades, Saraes förklaring var tillräckligt enkel för att jag skulle fatta ;) Tack så mkt för att du länkade dit mig :P

putt, för fler ska känna sig tackade!
Vilken söt iller du har :) Kul att du tycker om forumet vi har haft en hel del nya iller ägare som vart jätte glada för detta forum (jag är en av dom vi skaffade iller i augusti gått galant) sen har vi haft en person som alla vet vem det är som det var totalt tvärsom med allt var vårat fel för vi inte sagt en del saker som denna person påstod sig ha läst om här på tråden som du säkerligen har läst som kallas bitträning och varför dom bits.
Men håller med dig man hittar allt här och ingen fråga är för dum att ställa heller tycker jag :) Har ställt massa dumma frågor om BARF, foder osv och alla har vart glada och trevliga :)

sen kan jag tillägga om du skulle behöva aukt hjälp med nått eller behöver få svar snabbt så får man nästan alltid det här inne. Tror det har räddat många illrars liv.
#26 agree någon är ALLTID inne, jag är mest inne mellan 22-04 inte helatiden men stunder mellan dom tiderna.. (men när jag jobbar blir det runt 20-23)

#25 Tack så mycket! Okej, ja jag bryr mig inte om "en viss person" ;) Det håller jag också med dig om, man kan fråga vad som helst, jag läste en tråd häromdagen där några la upp bilder på sina illerpojkars kulor, så här finns nog inga gränser.
#26 & 27 Det är också skönt att veta, har märkt det att när man än skriver så får man svar.
TACK! :)
#28 oj den där med kulorna har jag missat ^^ men jag har tjejer så troligen vare därför den passerade mig :)

#28 Skyldig
hihi
#30 haha :) Det är ju intressant när man har hanar lika mycket som det är intressant med tjejers löp och svulna vulvor det kan man ju inte komma ifrån dom är fascinerande små liv, även deras pungar
(usch hatar ordet pung så fult ^^)

#31 Kallar dom för julkulor nu mot jul;) Ja man blir ju stolt av nån knasig anledning för att han har så fina väformade kulor*ler*
#32 du vill inte ha ett extra par kulor så här nära intill jul? Tycker att det börjar bli lite väääääl julpyntat här hemma nu :P *blinkar och ler inställsamt*

#33 hehe får man hela illern isåfall?
#34 yup! just nu är tex mr. avanti hemskt mycket tillsalu… han har rivit ner mina nyuppsatta persienner hela natten, i sina försöka att ta sig upp på fönsterblecket, och ut till utegården. förutom att han har lekt motorväg över hela mig… är helt mör i hela kroppen.. graben väger ju som en mindre ångvält

#31 Kanske kan kalla dem illgrenskulor i stället för julgranskulor =))

#35 hehe kom med honom då
Härligt, du måste ju fixa så du kan kolla hur mycket han väger exakt*jätte nyfiken juh!*
#37 samma här… vet bara inte riktigt hur det ska lösas… får väl låna vågen hos veterinären eller nått ,)

#38 Jamen det kan du ju göra=)

Kul-diskussion