Burrig svans
Hur ofta ar det normalt att illrarna har burrig svans egentligen? Lotta har borjat springa runt med sin svans uppburrad dagarna i anda kanns det som. Enda gangerna den inte ar uppburrad ar nar hon sover/vilar eller nar jag tar upp henne i famnen.
// Amanda
Hon kan vara irriterad över något, må dåligt, typ illamående.
Det kan vara någon doft hon inte känner igen som gör henne uppspelt, orolig, eller inte tycker om.
När Lus hade burrig svans bara sådär, så visste jag att han var irriterad, då mådde han oftast dåligt.
Blight burrar svansen när han blir orolig, eller spänd.
Är hon tunnhårig på svansen? :)

Boston får ofta sådan svans när han busar, vet inte om det är för att det finns elaka kissar ivägen eller om det är för att visa oss att han är större än han egentligen är. Även när vi är ute så kan den vara burrig ibland.
Monty har det inte så ofta…

Ojda.. Det enda jag kan komma pa som ar nytt ar gitarren och gitarrfodralet som har statt hos Ross, och han har ju Pudding och Loki. Sa kanske kanner hon deras doft och blir forvirrad nar de inte ar dar?
Vad skulle hon kunna ma daligt over.. Hon ater bra, skiter fint, hennes analkortlar ar finfina och hon ar rejalt papalsad. Svansen ar nastan lika tjock som hennes nacke med allt har.
// Amanda

Kanske hon är kritisk över ditt spelande och det går ut över gitarren 
Jag får alltid burrig svans när jag är ute och det är kallt, men jag är inte arg eller irriterad. För det mesta är jag bara uppspelt och busig då jag får vara ute.
Jag tror Lotta fryser om svansen bara 
______
Bogey
Kanske bara är en övergående period :)

Birdie får ofta burrig svans när hon leker och är riktigt busig. Framför allt får hon det när hon får jaga den lilla katten jag har och det syns att hon verkligen leker och har kul och inte mår dåligt när hon har den svansen.

Jo, bada far ju burrig svans nar de leker och ibland nar de ar ute, men Lotta kan ga runt i en halvtimme och "bara vara" och anda ha burrig svans.
// Amanda
Avi har börjar ha småburrig svans lite oftare å slutet, efter pälsbytet. Då går hon bara runt så när hon gör den dagliga (flera gånger er dag förstås hehe) upptäcktsrundan. Har tänkt att det är övergående för något fel på henne kan jag då för allt i världen inte märka =)
Paulina