Lite bilder på mina älsklingar

Som vanligt så har du söta bilder =) Älskade bild #1 finns det något bättre än en slapp iller som fläker ut sig i vällust på en? Det gör ju om inte annat att tårarna rinner lite mindre. Kram vännen
Paulina

#7 hehe bara söta bilder,illrarna då?hihi;) Ja de va så mysigt, så det va tur att han va så pass deckad att jag kunde sträcka mig efter kameran. Ja dom är ett stort stöd just nu. kramar vännen min=´)
Satt lite fel så jag hann inte fota dom riktigt. Men tyckte det vart ganska bra ändå, så sött när Saffi sätter igång och busar. Hon är verkligen en riktig clown. *kolla in spret tassarna*

#8 Knas, jag syftade mest på illrarna, sen att det även var bra kort var ett plus i kanten ;) Saffis spret-tassar är så charmiga ;)
Paulina

putt putt

så underbart fina bilder :) hoppas det känns bättre snart vännen.. tur att du har en grabb som vet hur man ska mysas ;)
saffi var verkligen TOK söt ;D

#17 Tack! Ja det hoppas jag också, livet känns lite meningslöst en så fort nån av mina älsklingar är vaken så mår jag betydligt bättre. hehe ja man känner sig så älskad när han myser så länge hos en också får han mig att behålla lugnet och inte få pani/ångest attacker.
hehe ja det är hon och jag tror hon vet om det.
Imorse när jag gjorde iordning lite fika så kom Saga och Rasmus och la sig i mitt knä så fort jag satte mig på huk, kurade ihop sig och somnade medans Saga låg och slickade på min hand. Känns verkligen som dom vet precis hur jag mår.=´)
Det här kortet tog jag igår kväll, Rasmus va totaldeckad i mitt knä så jag kom på bilderna här inne på iller gris bilder=p så sagt och gjort så fick jag en rejäl gris med riktiga betar

naaaw sötnosar :D
*det är hans bling bling*
hehe ja så otroligt, mamma älskar att se på när hon får sina tokryck, Saffi kan konsten att få en att skratta hehe