Victory!
Skam den som ger sig brukar man väl säga… och ja, äntligen har jag väl fått lön för mödan.. och framförallt bildbevis på vad min Buffy-tjej sysslar med i smyg…
Tatataaaaa!!! efter nästan 2 års desperata försök… efter att matte gett upp och konstaterat att hon får väl äta torrfoder så länge hon lever, så börjar gammel tanten knapra kött.. självmant!!!
Inte dåligt för en dam som levt på torrfoder 4,5 år ;)
Snart är tandstenen ett minne blott :)

Finaste buffytuffet… finns inget härligare än gamla illrar som äntligen förstår=)

Va härligt=D Grattis till det stora framsteget!

Grattis!
Samma fenomen här. Maya vägrade länge men efter ett tag gick det bra att äta det vita brosket i ändarna på benen… men bara det och då skulle de andra 2 ha ätit av allt det äckliga köttet och skinnet först. Sen ett par veckor tillbaka hittar jag henne svartsjukt vaktande sina egna ben…. med kött och allt. Nu slafsas det och gnags med glädje :)
Maya behövde bara ta det i sin egen takt och vänja sig ;)
#2 hahaha- den minen är så kul! Sådär gör Triton med när han smakar kyckling. Dom ser nästan lite rädda ut för att kycklingbiten ska hoppa upp och bita dom i ansiktet.. :)
Grattis!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Undrar om det var gott, eller om det var ett solklart fall ov social facilitering? ;) (När man gör som de andra för at inte skilja ut sig från flocken)
Grattis =)
Paulina

hahaha ja bättre sen än aldrig? ;)