Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 161 ggr
Faxlin
0

Skadad...

usch och fy. har skadat mig rejält. kan inte röra fingrarna på vänster hand utan att det gör skitont. höll på ch lasta in ved och vedluckan av plåt föll ner på min arm. så nu är jag blå och röd och uppsvullen och varken arm eller fingrar fungerar. så nu blir det inte mycket skrivet förns det här ger sig. usch tycker synd om mig själv. snyft.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Thyne
0

Men Åsa! Så får du inte göra… Usch, du har mitt medlidande…. Du får ta det lugnt och se till att alla därhemma pysslar om dej rejält nu!
Kramar om.

klarsferrets
0

nä urs vad hemskt vill inte att du skadar dig så. du måste se upp med vad du gör . jag tänker på dig

Ferret.YinniZ
0

Men fy då! hoppas att det slutar göra så ont snart! ja…Alla får ta hand om dej ordentligt:D

*Kramar*

Faxlin
0

tack, gulligt av er. det värsta är nog att jag inte kan skriva som folk.

det irriterar mig. dessutom värker det som sjutton. underbart att vara ensam hemma med en tre åring i morgon.

Audiatur et altera pars

Thyne
0

Då ska du  inte sitta här och skriva, bara läsa ;)
Vila handen nu, och ta det lugnt de kommande dagarna. Tänker på dej.

sarae
0

Nejmen Åsa…din stackare! det var väl himlans onödigt! ;)

Hoppas det blir bra fort!

Tröst puss från stitch

[Luna]
0

Usch fy f*n.

Hoppas du blir bättre snart.

Kramis

[tiiia]
0

åsa, du borde inte kolla upp det där då? det kan faktiskt vara ngt som gått sönder i handen/handleden, (skall bara påpeka att min envisa farmor gick runt med en bruten arm i 3veckor och vägrade gå till läkaren för att det "rer sig".)

Faxlin
0

men att sitta på en vårdcentral i tre timmar för att någon läkare ska klämma på armen känns så bortkastat. både med tid och pengar. det rer sig ;-)

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Aj aj åsa de där låter inte alls kul :( Hoppas det går över fort.. Men man kan ju alltid ringa sjukvårdsupplysningen och kolla vad dom rekommendetrar och är det så, så tror jag dom kan boka tid på en vårdcentral rätta mig om jag ahr fel….

Hoppas iaf att du snart mår bättre åsa!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

jodå, man kan få bokad tid på vårdcentralen. men det hålls inte i alla fall. Flört
Tror nog det ger sig. mådde mycket bättre i armen i morse, låg med den högt hela kvällen och natten. nu börjar det dock bulta i fingrarna igen, jag har fuskat och försökt att använda dem lite. det blev mindre protester av det. men då vila hjälper tror jag det är lungt. svullnaden har gett med sig en del efter att jag haft armen lindad, så det är nog ingen fara. bara att härda ut smärtan så ger det sig.
Men tackar för omtanken.

Audiatur et altera pars

sarae
0

Lägg på is påsar åsa….typ varannan timme eller så i ca 10 min….

Faxlin
0

japp tack för tipset. ska göra det.

Audiatur et altera pars

Nea
0

Glöm inte att ha något mellan ispåsarna och handen, typ en handduk så du inte får köldskador på köpet.

Faxlin
0

haha, nej det skulle bara fattas att man får det med.

Audiatur et altera pars

Nea
0

Tänkte väl att du skulle tycka det vore dumt.Flört

elinn
0

Nämen Åsa så du ställer till det. Du måste vila ordentligt nu så du är som folk till nästa helg =)

Krya på dig *kramar ElinN*

DG
0

Krya på dig! Hoppas det går över snabbt.

Är också jättebra på sånt där skada sig själv av mistak. Ibland undrar jag hur jag överlever Flört

Faxlin
0

hmm, nu ska jag sätta mig och gravera i kväll. undrar hur det kommer gå. men jag måste. inte lång tid kvar till it nu nämligen.

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

Hur är det  med handen nu då Åsa? Är det nå bättre?! *Hoppas*

Faxlin
0

Det är lite bättre, dessutom lär man sig stå ut med smärtan ;-)

Audiatur et altera pars