Lukt
Vad luktar era illrar? Jag har markt att nu nar Nisse borjat bli tonaring sa har han borjat lukta ra falukorv :D Det ar speciellt i nacken, och det paminner mig sa mycket om hemma sa jag sniffar pa honom sa mycket jag kan nu :)
Lotta luktar bara gammal dammig pals.
// Amanda
Falukorv ;) Avi luktar som det hon legat i sist, för det mesta sköljmedel från sängkläderna, eller smutstvätt från det senaste tillhållet - tvättkorgen.
Phoenix vet jag inte riktigt. Inte så mycket, lite iller blandat med något torrt.. Men han luktar hund ur munnen :S
Paulina
Funny luktar surt, har alltid gjort det.
Norpan luktar som parfym, lite myskaktigt.
De andra luktar inget speciellt.
Sara
Ted luktade häst haha nuvarande luktar inte så mycket som #1 säger beror på vart dom sovit ..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Mina har tjuvsovit i garderoben i några dagar nu så dom luktar lavendel :) Annars luktar dom faktiskt inte så mkt, tycker inte ens dom luktar "djur". Byter sovfiltar varannan dag, är nog det som gör det! Iof, på mornarna när jag kommer hem från jobbet luktar dom manlig Lacosteparfym, för då har husse precis kramat dom hejdå och gott till jobbet…hehe.
Bernard luktar kiss, lite syrligt med inslag av gammal ost…
glömde skriva att Theo luktar hamster också..

hahah roliga lukter de kan ha hihi
Jag har hört att Ior luktar rökelser..men jag märker inget hihi