illermys!!
Härom veckan var jag och hälsade på en tjej som har tre stycken illerpojkar, varav den yngsta heter Dexter, var störst och i brunst, den äldsta heter Leon, minst och ganska blyg. Han som var "mellanbarnet" heter Dridrik, var bara mys och nyfiken.
Alla tre tyckte att min kjol var det roliagste på länge och försökte krypa in där xD Dridrik kröp sedan upp i min famn och boade med min poncho för att sedan ligga där och halvsova :'D. Dexter smög omkring och snusade och undersökte, försökte bl.a krypa in under min pojkväns tröja xD Leon snusade runt lite och sedan gick han iväg.
Jag blev verkligen totalförälskad i Dridrik, så himla mysig! Var sååå nära på att kidnappa honom (A)
Nu har jag alltså träffat en liten illerflicka, tre illerpojkar och hitills har jag bara blivitr kärare och kärare. Vill ha iller nuu! :]

Vilka härliga go grabbar du fått träffa=) Det är det värsta, ju fler man träffar ju värre blir "vill ha" begäret;)

haha precis! Jag förstår hur lätt det måste vara att drabbas av "illermatematiken" :S

hehe ja lättare än vad man tror

hahahaha ;D