Det blev 3
Jag sa ju att jag skulle köpa 2 hanråttor, och att en av dem skulle heta Wolwerine…jao… det blev 3…HONOR.
Wolwerine: vit bakkropp, beige på huvudet - rex
Lepad: vit bakkropp, beige på huvudet - slät
Paztell: grått huvud med en grå rand längs ryggraden, för övrigt vit -slät
Melwins nya små leksaker 
golf.ifokus.se
hehehe…undrar om råttorna tycker det e lika kul att bli melwins nya leksaker hihihi….har du inga kort på sötnosarna?

nej, man jag kan gå å ta några :P
golf.ifokus.se
gör det! jag älskar råttor!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag vill ox´å se bildeR:D

åh..så söta de var:D

Haha, en kul sak:
Ska jag köpa honor så köper jag hanar
Ska jag köpa hanar så köper jag honor
(Ibland en av varje)
Ska jag köpa 2 så köper jag 3 :P
Fast nu är det ju så att Paztell är Isabellas, men jag kunde inte välja mellan Wolwerine eller Lepad (den skulle heta Wolwerine) så jag köpte båda :P
golf.ifokus.se

haha! ja så kan det gå! ja, det är det värsta! att man måste välja:p hehe… vad kostade sötisarna då?=)

80 kronor styck =)
hehe, förr i tiden kostade de bara 60, och mössen kostade 40, sen ett tag kostade både möss och råttor 60, och nu kostar råttorna 80(?)
golf.ifokus.se
vilka sötnosar!

hhm.undrar varför? men billigt var det endå tycker jag:P
jag köpte möss för 12.-st när jag var liten! jag och en kompis hade var sin i en bur som vi hade delad vårdnad om… mamma bestämde att den alltid skulle vara hos min kompis och det slutade med att jag alltid hade den!
Någon gång i livet så skulle jag vilja bygga om min illerbur så att den blir en perfekt råttbur!
Sajtvärd på Iller.ifokus

OJ! det var billigt:p
haha…så kan d gå:*P
oj! ja det sklle vara ett riktigt slott för dem:D
men kan de inte ta sig ut ur springorna då?=)

liiite stimmig melwin blir när han känner lukten av dem :P
golf.ifokus.se

åh så söta de var :P

vilka sötnosar du fick hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vad kul med fawn och beige bareback jätte söta :) å beige stripen va jättesöt också förstås :D
men de borde inte bo i en dunabur dock.

Vad är en dunabur? Nu får ni lära oss icke rått människor lite här.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ah, men jag har 2 sånna gallerburar med, + 2 små dunaburar till möss och hamstrar, men denna var den enda rena, den stora gallerburen har 2 trasiga bottnar =/ ska köpa en ny sen om det finns kvar… sen har jag en minibur som heter zafari något :P och en platsbut som är rätt stor, och en minde platsbur, och en pytteplatsbur =) å en stor kaninbur =)
golf.ifokus.se
ok med då så :)

hade nämligen 2 små råttor (kiragacach och kira) de gillade att bita sönder den stora gallerburen, 2 bottnar bara poff väck :P
golf.ifokus.se

och de har mer utrymme i denna buren än vad de har i den lilla gallerburen…=)
golf.ifokus.se