Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 1045 ggr
Bogey
0

OT Analsexinflamation

En liten rolig episod som min svåger berättade om när deras hund Bruno hade varit lite krasslig. När svågern och Bruno var på väg ut på promenad så träffade de grannfrun.

Grannfrun: Hej Tomas, jag hörde Bruno var lite krasslig, hur  är det med honom?

Tomas: Nja sådär… han har fått analsäcksinflamation.

Grannfrun: Men Tomas!!!

Tomas: Va!? Vad menar du?

Grannfrun: Jamen… analsex!

Tomas: Nej, Skrattande han har fått inflammation i analsäckarna.

Grannfrun: Åhh förlåt! Skäms

Jag skrattade så jag grät när han berättade om det. Tyvärr blir det inte lika bra i text. Undrar vad hon tänkte på? Glad

_____
Bogeys husse Uffe

Madde
0

Hehe, jag tycket det var lite off topic, men nu när jag läste det så var det ju riktigt skoj. hehe. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Bogey
0

#1 Försökte vara lite lagom provocerande Flört

Det var riktigt roligt när man fick den berättad och när Tomas även försökte imitera grannfruns minspel. Synd man inte får med sånt i en text.

____
Uffe

Aviendha
0

Haha. Jag har sett en insändare i en hundtidning där en tjej skrev in till "fråga veterinären" Det var något i stil med att hon vart till sin veterinär som sagt att hunden hade analsäcksinflammation. Nu skrev hon och undrade hur det hade kunnat ske, då tiken var "oskuld på alla sätt och vis". Hon fick svaret att det var i analSÄCKARNA ;)

Faxlin
0

haha, ja tänk vad ord kan ställa till det. Trodde först att du skrivit fel Uffe, och tänkte men nu har han väl gjort en rejäl skrivtabbe här. Men så var det inte :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars