Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 525 ggr
HuldaR
0

Ljus iller sökes

Hej Alla!
Jag är ny här på sidan för att hitta en illerkompis till vår busiga Chuckie.
Vill helst hitta en ljusare sötnos för kontrastens skull men kön/ålder spelar ingen roll. Jag och min pojkvän har en 3:a på ca 80kvm med stora öppna ytor att spurta omkring på. Det är "djurvänligt" möblerat och vi skämmer gärna bort med nya leksaker och gosiga kojor.
Jag söker en iller som kan komma till oss efter jul/nyår så att den kan få en lugn start.
Om vi skulle behöva resa bort båda två någon gång, har min bror alltid tid att ta över, då han har två egna illrar och inte bort långt ifrån oss.
Vi har inte tänkt skaffa barn eller något annat som förändrar vardagen då vi bara är 20 och 22 år, så djuren kommer alltid först.

Om någon vill veta mer eller har något illertips, skriv :)

HuldaR
0

Glömde berätta att vi bor i Stenungsund och kan hämta iller i Västra Götaland.

Aviendha
0

Hejsan och välkommen hit!

Det finns en hel del omplaceringar, kika under fliken "omplaceras/säljes/köpes" så hittar du kanske något =)

HuldaR
0

Jag har redan gått igenom de annonser som fortfarande är igång. Det finns ju riktiga drömbollar, men oturligt nog säljs mina favoriter tillsammans med en kompis. Och jag vill nog inte öka antalet från en till tre, sådär på en gång.

TottsiGirl
0

Vad roligt med en illerägare till i närheten, bor med mina monster i Uddevalla :)

Håller tummarna för att ni hittar en kompis till :)

Klarsferrets finns utanför borås dom har valpar kvar från årets kull www.klarsferrets.se

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

HuldaR
0

jag ska faktiskt åka till Klarsferrets nu i eftermiddag och hälsa på Alazée. En annan tjej från Stockholm har förtur på henne ifall hon bestämmer sig att köpa. Annars är hon till salu :)
Men jag letar fler alternativ vid sidan om.

Mimmmi
0

Fick du mitt PM?